Вакансии в Украине.
Робота в Украине.
Добавить вакансию
 
Добавить резюме
   
ПОИСК РАБОТЫ В УКРАИНЕ:
Зарплата от   $




Вакансии в Украине по городам

Работа в Киеве
Работа в Белой Церкви
Работа в Виннице
Работа в Днепропетровске
Работа в Донецке
Работа в Житомире
Работа в Запорожье
Работа в Ивано-Франковске
Работа в Кировограде
Работа в Кременчуге
Работа в Кривом Роге
Работа в Луганске
Работа в Луцке
Работа во Львове
Работа в Мариуполе
Работа в Николаеве
Работа в Одессе
Работа в Полтаве
Работа в Ровно
Работа в Севастополе
Работа в Симферополе
Работа в Сумах
Работа в Тернополе
Работа в Ужгороде
Работа в Харькове
Работа в Херсоне
Работа в Хмельницком
Работа в Черкассах
Работа в Чернигове
Работа в Черновцах
Работа в Ялте


Вакансии:





 


Работа в Украине / Статті та поради



Фріланс – заробіток головою



Якщо в перших статтях циклу матеріалів про роботу в Інтернет ми розглядали види заробітку, в яких не потрібно особливих знань або навиків, то зараз піде розмова саме про дистанційну роботу із застосуванням професійних навиків – так званий фріланс.

Фриланс (з англійської «Free lance» — вільний спис) дослівно «віддалена робота». У сучасному світі це слово використовується для позначення відносно недавно виниклої форми організації праці, при якій працедавець і виконавець можуть знаходитися як завгодно далеко один від одного, а все спілкування проходить в телефонному режимі або через інтернет.

Список робіт, які доступні фрілансерам, постійно розширюється. В основному це сфера IT — дизайн, програмування, створення і просування сайтів, створення рекламних текстів. Почнемо по порядку.


Фріланс: дизайн



Найбільше фрілансерів працює саме в області дизайну. У них замовляють як дрібні іконки, так і дизайни для величезних порталів і сайтів (відповідно, залежно від об'єму робіт фрілансери мають і різний заробіток).

До речі тут працює декілька принципів:
  • важливо мати хорошу репутацію. Хорошого фрілансера замовники рекомендують один одному і прив'язуються до нього в плані подальшої роботи;
  • в ідеалі кожен фрілансер повинен спеціалізуватися тільки на одному виді дизайну, наприклад, тільки на іконках або тільки на логотипах – це є плюсом в очах замовника-працедавця.
Щоб почати працювати фрілансером-дизайнером і заробляти гроші, одного бажання мало. Вам потрібно досконально освоїти графічні програми: Photoshop, CorelDraw і, в ідеалі, Adobe Illustrator. Самому все це вивчити і розібратися досить складно, тому краще теоретичну частину підтягти на відповідних курсах професій.

Чим більше ви практикуватиметеся в створенні графіки, тим краще в кінцевому результаті у вас виходитиме. Але є і мінус – поки ви вийдете на рівень хорошого дизайнера, пройде не місяць і не рік. Зате ця професія затребувана завжди. Отже, якщо розглядати дизайн як роботу на перспективу – один з кращих варіантів дистанційної роботи в Інтернет, яка дозволяє заробити непогані гроші.

Висновок. Чудовий варіант, якщо дозволяє час спочатку вивчитися і попрактикувати


Фріланс: програмування



Другий по популярності вид фріланса, що дозволяє нормально заробляти в Інтернет. Програмісти віддалено можуть писати невеликі шматки коду, які замовник надалі інтегруватиме в свою програму або сайт, робити окремі проекти, – як десктопні програми, так і онлайнові розробки – сайти, сервіси в Інтернет і т.д.

Природно, щоб почати працювати фрілансером-програмістом, необхідні знання програмування. Якщо говорити про програмування для WEB, можна почати з освоєння простої мови HTML, які використовується при верстці сторінок і за допомогою якого можна зробити простий сайт з невеликою кількістю сторінок.

Наступний етап – освоєння мови PHP. 85% всіх сайтів написано саме на PHP. У мережі є безліч самовчителів і покрокових уроків по програмуванню на PHP, тому тут спокійно можна зайнятися самоосвітою і постійно пробувати експериментувати.

Головне – не знаючи основ HTML, ви не зможете нормально програмувати на PHP. Також при створенні сайтів потрібні базові знання програми PhotoShop, оскільки вам доведеться вирізувати картинки, зменшувати або збільшувати деякі частини дизайну і т.д.

Найпростіше спочатку узятися за роботу по верстці сторінок і наповненню контентом (інформацією, картинками, таблицями, статтями) або самостійно зробити міні-сайт (якщо фінанси дозволяють почекати із заробітком від замовника). Наповнивши 1000 різноманітних сторінок ви дізнаєтеся, що таке HTML :).

Висновок. Програмувати дистанційно – чудовий варіант, який вимагає меншого вкладення часу на навчання (порівняно з дизайном)


Фріланс: копірайтинг



Для мене, як автора цієї підбірки статей, тема найцікавіша, оскільки найбільш рідна і тому буде найбільшою за об'ємом :).

Спершу давайте розберемо відмінності в написаннях текстів. По-перше, всі написані тексти діляться на дві великі категорії: для оффлайну (журналів, газет, рекламних проспектів) і для онлайну (копірайтинг, сео-статті, сео-тексти, рерайтинг).

Статті для ЗМІ.

Зазвичай людей, які пишуть статті або новини в ЗМІ, називають журналістами, копірайтерами або кореспондентами (журналіст пише статью-розслідування, кореспондент – новину, копірайтер – прес-реліз, піарну новину, рекламний текст).

Примітка. Правда, зараз всі ЗМІ масово виходять в мережу Інтернет, створюючи новинні сайти, тому кореспонденти тепер є не тільки в оффлайні.

Багато ЗМІ пропонують роботу позаштатним співробітникам. Для позаштатників немає ставки, їх заробіток – це написання текстів, виходячи з кількості символів в статті / новині. Гарний варіант для тих, хто шукає роботу з вільним графіком або тільки починає свою практику в епістолярному жанрі.

Але ви повинні розуміти, що для серйозного видання рівень статей повинен бути відповідним. Не можна «налити води» в статті – дослідженні ринку праці і потім ображатися, чому журнал «Бізнес» відмовився її публікувати. Тому якщо ви невпевнені в своїх силах, краще почати писати для мережі Інтернет.

Статті для Інтернет

У мережі найбільш популярні наступні види текстів:
  • написана стаття під замовлення на певну тематику - копірайтерська стаття
  • переписана стаття іншого автора (грубо кажучи, рімейк) – рерайтинг
  • рекламна, рекламно-інформаційна стаття / текст / новина про щось або про когось – піарний копірайтинг.
  • інформаційна стаття для користувачів і пошукових систем – SEO-копірайтинг
  • невеликі тексти, які допомагають користувачу зорієнтуватися на сайтах, – юзабіліті-копірайтинг.
Найпростіше почати з рерайтингу. Не дивлячись на те, що вартість рерайту коштує небагато (в середньому ваш заробіток на рерайтингу складатиме від 1 до 2 у.о. за тисячу знаків), попрактикуватися на ньому обов'язково.

Далі можна почати пробувати писати на задану тему. Наприклад, напишіть статтю про перше, що побачите після того, як зараз відірвете погляд від комп'ютера. Повірте, про електричну лампочку або шпалери можна цілі трактати складати :).

До речі, писати можна не тільки під реального замовника. Якщо, наприклад, ви написали цикл статей про ту ж лампочку, можна спробувати продати ці тексти і цим заробити грошей (для цього залиште оголошення про продаж тексту на сайті http://forum.searchengines.ru або іншому схожому форумі).

У мережі є дуже важливе поняття «Унікальність тексту». Замовник, приймаючи у вас роботу, обов'язково перевірить написані тексти на унікальність через один з сервісів на наявність плагіату (наприклад, прожене текст на сайті www.antiplagiat.ru).

Після того, як ви навчитеся рерайтити і писати статті під замовлення на певну тематику, можна освоювати наступний віраж професії – написання невеликих пояснюючих текстів. Це тільки так здається, що невеликий текст написати легше, ніж великий.

Насправді укласти в 2 пропозиції найважливіше дуже складно. А у випадку з пояснюючими текстами на сайти складніше удвічі, оскільки в цих двох пропозиціях потрібно не тільки донести користувачу інформацію про розділ, а і пояснити йому, як найшвидше знайти потрібну інформацію в цьому розділі.

До речі, багато практиків рекомендують вчитися писати короткі тексти таким чином: візьміть велику статтю (мінімум на 2000 знаків) і зробіть з неї замітку до 800 знаків, залишивши суть і важливі моменти статті. Потім дайте комусь із знайомих прочитати статтю і свою замітку, запитайте думку. І так виконайте мінімум 50 разів :).

Вищий пілотаж в текстах для Інтернет – це SEO-копірайтинг (але він і найбільш оплачуваний). Для всіх сайтів важливо, як їх бачить пошукова система (Google, Yandex і ін.) і на якому місці знаходиться сайт в результатах пошуку в пошуковій системі, адже саме пошукові системи дають всім сайтам основний потік відвідувачів.

При ранжируванні сайтів (визначенні позицій в результатах пошуку) пошукові системи дивляться на безліч чинників сайту, зокрема – на контент (текстове наповнення) ресурсу. Щоб пошукова система розуміла, чому присвячений сайт, її робот сканує сторінки сайту і виділяє слова, які найчастіше вживаються в текстах на сайті.

Тут і з'являється робота для SEO-копірайтера – зробити так, щоб тексти і статті були якісними і для користувача, і ефективними з погляду пошукових систем. Але не думайте, що цього досить просто «напхати» текст ключовими словами.

SEO-копірайтинг має величезну кількість своїх нюансів – кількість ключових слів для однієї сторінки, щільність ключових слів на сторінці, підбір відповідних один одному ключових слів і багато іншого. Частина інформації по SEO-копірайтингу можна знайти в мережі, але основні знання ви отримаєте тільки на власній практиці.

Висновок. Якщо у вас все гаразд з граматикою і в школі ви писали хороші твори - однозначно беріться. Тим більше що починати можна з простого.

Робота в Інтернет - матеріали по темі:



Інтернет робота вдома – розбираємо по крупинках
Шукаю інтернет роботу. Комп'ютер і Інтернет додаються
Робота вдома як антикризове рішення
Додатковий заробіток – шукаємо альтернативні джерела

Джерело: www.jobs.ua
   
 
   
Украинская версия

Каталог должностных инструкций
Статьи и советы
Каталог профессий
Контактная информация
 

Наши проекты:



© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.