Бізнес-аналітик

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • СП Оптима Фарм
  • договорная
  • полный рабочий день
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • желателен

Информация о вакансии

Компанія СП «Оптіма-Фарм ЛТД» успішно працює 26 років на ринку України і являється одним із провідних дистриб’ютерів медичних препаратів і товарів медичного призначення. Нас більше ніж 2500 співробітників. Ми маємо 11 сучасних складських комплексів на території України.

КЛЮЧОВІ ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ:

  • Брати участь в обговоренні змін та оптимізації бізнес процесів;
  • інтерв'ювання ключових користувачів бізнес-процесів;
  • складання схем і описів бізнес-процесів як є і як має бути;
  • підготовка інструкцій учасників бізнес-процесів і користувачів ПЗ;
  • підготовка презентацій змін бізнес-процесів;
  • наповнення та підтримка актуальності корпоративного по бізнес-процесам і корпоративному ПО;
  • формалізація завдань з розробки корпоративного ПО;
  • складання ТЗ зі зміни корпоративного ПО;
  • участь у тестуванні і запуску нового ПЗ або БП.

ВИ НАШ КАНДИДАТ, ЯКЩО У ВАС Є:

  • Вища освіта бажано технічна;
  • готові взяти студента останнього курсу;
  • досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року;
  • досвід роботи з MS Visio, побудови функціональних схем;
  • досвід побудови та оптимізації схем бізнес-процесів;
  • досвід побудови звітності в MS Excel;
  • досвід написання інструкцій і технічних завдань;
  • грамотна російська та українська мова усна, письмова;
  • відмінні комунікативні навички;
  • знання основ управління проектами і розробкою ПЗ;
  • здатність доводити почате до кінця.

МИ ГАРАНТУЄМО:

  • Улюблену роботу в стабільній компанії з графіком роботи: пн-пт з 09: 00 до 18: 00.
  • навчання, стажування та підтримку від наставників.
  • фінансову стабільність, офіційне працевлаштування з першого дня, соціальні гарантії, відпустка 24 календарних дні.
  • стабільний рівень доходу.
  • корпоративний мобільний зв’язок.
  • професійне кар'єрне зростання і розвиток компетенцій.
  • можливість навчання за рахунок компанії за необхідності.
  • корпоративний спортзал.

Місце роботи: комфортний офіс не далеко від Дарницького вокзалу 15 хв. від метро Червоний хутір з кімнатами для обіду та спортивним залом.

Для зручності співробітників організоване транспортне сполучення від м.Позняки, з Троєщини через м.Чернігівська.

Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом тижня означає, що, на жаль, на сьогодні у нас немає відповідних вакансій. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і якщо відповідна вакансія з’явиться в наступному, ми запропонуємо її Вам для розгляду.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.