Бухгалтер відділу обліку оборотних активів, незавершених капітальних інвестицій та розрахунків з постачальниками

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • ДП МА «Бориспіль»
  • договорная
  • полный рабочий день
  • Борисполь

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • от двух лет

Информация о вакансии

Бухгалтер відділу обліку оборотних активів, незавершених капітальних інвестицій та розрахунків з постачальниками




Вимоги:


В· Вища освіта (економіка, бухгалтерський облік, фінанси)


В· Досвід роботи на посаді бухгалтера від 2-х років


В· Знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства, у т.ч. формування податкового кредиту


В· Досвід роботи на ділянці формування податкового кредиту (рах. 6442)


В· Досвід роботи з великим обсягом інформації


В· Впевнений користувач ПК, MS Office, знання та досвід роботи 1С УПП 8, М.Е.Doc, Outlook (або інший поштовий додаток), електронний кабінет.


В· Досвід ділового листування та спілкування з партнерами і клієнтами, внутрішніми підрозділами


В· Уважність до деталей, аналітичний склад розуму, ретельність, високий рівень відповідальності та працездатності, пунктуальність, точність.




Обов’язки:


В· Облік первинних документів — контроль правильності оформлення отриманих первинних документів умовам договорів, відповідності їх реальному обсягу постачання товарів та послуг


В· Своєчасне проведення (формування) у програмних регістрах бухгалтерського обліку та оформлення первинної документації на ділянці надходження товарів та послуг, розрахунків з постачальниками (резидентами та нерезидентами ) (акти прийняття-здачі виконаних робіт, наданих послуг, оприбуткування товарів, оприбуткування імпорту на підставі ВМД, податковий кредит, податкові накладні, розрахунок коригування до податкових накладних, акти звірок, листування)


В· Своєчасне проведення (формування) у програмних регістрах бухгалтерського обліку витрат по підприємству (списання запасів, матеріалів, пального, переміщення ТМЦ між складами)


В· Інтеграція між програмами М.E.Doc та 1С 8. 3 первинних документів, податкових накладних та РК


В· Формування податкового кредиту, ЄРПН


В· Облік та контроль кредиторської заборгованості


В· Облік та звірка рахунків 631, 632, 201, 203, 205, 207, 222, 153, 39, 3772, 6442, 6432


В· Контроль взаєморозрахунків, акти звірок, контроль надходження первинних документів


В· Участь у проведенні інвентаризації активів та зобов&# 039;язань, оформлення матеріалів, пов’язаних з нестачею і відшкодуванням збитків від нестачі, участь в роботі комісій, що створюються на підприємстві.




Ми пропонуємо:


В· Роботу в надійній компанії, в команді з підтримкою та допомогою


В· Робота в офісі, можливість доставки на роботу та назад з м. Бориспіль


В· Кар`єрне зростання


В· Своєчасну та стабільну оплату праці. Заробітна плата за результатами співбесіди. Випробувальний термін 2 місяці


В· Офіційне працевлаштування, гарантований соцпакет, оплачувана відпустка та лікарняні.


В· Графік роботи: Пн-Пт з 9. 00. до 18. 00.

Полезные ссылки Посмотрите похожие вакансии на портале Jobs.ua

Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.