Customer care representative (Night Shifts)

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • WOW 24-7
  • 34000 грн.
  • посменная работа
  • Львов

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • не имеет значения
  • желателен

Информация о вакансии

WOW 24в€’7 — аутсорсингова компанія, що надає послуги у сфері Customer Support.


Customer Support — це допомога клієнтам у розв’язанні будь-яких питань, пов’язаних з продуктом чи послугами. Відділ підтримки є сполучною ланкою між клієнтами й компанією, тому впливає на якість продукту, збільшення продажу, бажання клієнтів повторно придбати продукт, оскільки якісна підтримка — частина сервісу компанії.


Ми співпрацюємо з технологічними компаніями та успішними стартапами з понад 20 країн світу, лідерами на ринку Європи, США та Канади. Наша експертність полягає в тому, що ми знаємо, як поєднати інноваційне рішення та Human touch у кожному зверненні клієнта. Ми прагнемо перевершити очікування клієнта та замість дякую почути В«WOWВ»!




Чому варто обрати нас?


  • Дружня команда, що налічує понад 200 професіоналів своєї справи;
  • Віддалений формат роботи з будь-якого куточка України та світу;
  • Взаємодопомога заради досягнення спільного результату;
  • Відсутність мікроменеджменту та бюрократії;
  • Довіра та відповідальність при виконанні завдань;
  • Зв’язок 24в€’7 з менторами та колегами.

Продукт нашого клієнта дозволяє мільйонам фотографів швидше створювати неймовірні зображення. Дане програмне забезпечення автоматизує редагування фотографій за допомогою штучного інтелекту, в той же момент залишає весь творчий контроль у руках художника. Приєднуйтесь до нашої місії, щоб зробити редагування фотографій приємним, легким і доступним для будь-кого. Ви отримаєте змогу працювати над продуктом з інноваційними технологіями, надихатимете клієнтів і отримуватимете натхнення у відповідь.




Вимоги:


  • Досвід роботи в службі підтримки клієнтів 6+ місяців;
  • Відмінне володіння англійською мовою, як письмово, так і усно (Upper-Intermediate level is MUST);
  • Досвід роботи в нічні зміни;
  • Досвід роботи з Photoshop та Lightroom;
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Високий рівень відповідальності;
  • Позитивний підхід до роботи :)

Буде значною перевагою:


  • Знання операційної системи Windows/Mac + досвід оптимізації роботи OS;
  • Інтерес до фотомистецтва;
  • Портфоліо фотографа;
  • Знання Zendesk;
  • Аналітичні здібності.

Обов?язки:


  • Обробляти та вирішувати скарги та запити клієнтів: лише в чаті та листах;
  • Відповідати на технічні та платіжні запитання;
  • Аналізувати та оцінювати потреби клієнтів;
  • Надавати інформацію про переваги продуктів, аби перетворити потенційних клієнтів на фактичних;
  • Покривати питання, пов’язані з ліцензіями, акціями та розпродажами і т.д.;
  • Керувати поверненнями коштів.

Умови:


  • Основний формат роботи — віддалений;
  • Випробувальний термін: 3 місяці;
  • Графік роботи: 5 робочих змін на тиждень — 23: 00—08: 00 за Києвом, 1 година перерви;
  • 2 плаваючі вихідні на тиждень;
  • Тренінги: до 2 місяців (10: 00—18: 00);
  • 18 днів оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні.

Надсилайте Ваше резюме, будемо раді поспілкуватись!


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.