Менеджер проектів

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • ГлассПро
  • 25000 грн.
  • полный рабочий день
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • не имеет значения
  • от двух лет

Информация о вакансии

Опис вакансії




Компанія В«ГлассПроВ» пропонує посаду менеджера проектів Відділу скляних конструкцій.



Обов’язки:


  • Участь в організації роботи Відділу скляних конструкцій;
  • Управління проектами від переговорів з замовником до монтажу;
  • Формування комерційних пропозицій та підготовка необхідної документації;
  • Укладення договорів;
  • Моніторинг ходу проектів;
  • Взаємодія з виробничим та технічним підрозділами компанії;
  • Організація монтажних робіт, постановка задач для відділу постачання;
  • Проведення переговорів з клієнтами компанії;
  • Поїздки на зустрічі та конференції.

Вимоги:


  • Комунікабельність та навички ведення переговорів;
  • Надійний користувач ПК (Word, Exel, e-mail);
  • Чітка і грамотна мова;
  • Вітається досвід роботи в сфері будівництва фасадних систем.

Умови роботи:


  • Компенсація палива та амортизація автомобіля в службових цілях (за наявності);
  • Корпоративний мобільний зв’язок
  • Розташування офісу: Дніпровський район, Дарницька площа

Контакт: ... 55 (Павло)



         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.