Головний спеціаліст сектору візуальних комунікацій та іміджевих продуктів (державна служба)

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • Головне управління статистики в Одеській області
  • 17000 грн.
  • полный рабочий день
  • Одесса

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • не требуется

Информация о вакансии

Вимоги, побажання:В 


освіта не нижче молодшого бакалавра за спеціальностями В«СтатистикаВ», В«ЕкономікаВ», В«МенеджментВ» або інші спеціальності економічного спрямування, вільне володіння державною мовою, впевнений користувач ПК


Обов&# 039;язки:В 

  • участь у проведенні комунікаційних заходів з користувачами статистичної інформації;
  • підготовка візуальних матеріалів та іміджевих продуктів, здійснення контролю за дотриманням правил конфеденційності;
  • моніторинг медіа щодо висвітлення діяльності ГУС в Одеській області;
  • введення, наповнення та актуалізація бази потенційних користувачів; підготовка інформаційних матеріалів про діяльність ГУС в Одеській області;
  • робота з вихідними статистичними показниками для підготовки іміджевих продуктів.

Умови:В 


8: 30—17: 00 вихідні субота-неділя

Полезные ссылки Посмотрите похожие вакансии на портале Jobs.ua

Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.