Бухгалтер

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • Аванпрінт
  • договорная
  • полный рабочий день
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • от двух лет

Информация о вакансии

Компанія В«AVANPRINTВ», що працює у сфері маркетингу та реклами, запрошує кваліфікованого співробітника на посаду Бухгалтер.


Наші вимоги до кандидата:



  • Вища освіта (бухгалтерський облік, економіка, фінанси)

  • Досвід роботи від 3-х років на аналогічній посаді

  • Глибокі знання бухгалтерського обліку податкового законодавства

  • Знання особливостей ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах загальної системи оподаткування з ПДВ

  • Досвід проходження перевірок фіскальними органами

  • Вміння працювати з програмами обліку та звітності (1С, M.E.Doc, Програма обліку BAS бухгалтерія, Excel та іншими програмами електронного документообігу)

  • Відповідальність, чесність, уважність до деталей, пунктуальність, аналітичне мислення


Задачі на цій посаді:


Основні задачі:


  • Ведення основних засобів, ТМЦ, МШП, МНМА, ПММ оприбуткування, введення в експлуатацію, переміщення, списання, модернізація)
  • Виконання інших завдань в рамках професійних обов’язків, пошук вирішення питань, що виникають на ділянці обліку


  • Нарахування амортизації ОЗ

  • Відображення в обліку витрат на відповідні рахунки обліку

  • Запити постачальникам, відповідальним особам про надання документів

  • Щоквартальна звірка з постачальниками по розрахунках

  • Проведення первинних документів в обліку

  • Збір первинної документації та її архівація


Додаткові задачі:



  • Бухгалтерський, податковий облік ТОВ (загальна система ПДВ, штат до 20 осіб)

  • Взаємодія з податковими та іншими контролюючими органами

  • Проведення повернень, актів-звірок (ТОВ, ФОП)



  • Формування Податкового кредиту (проведення п/н у систему BAS бухгалтерія, перевірка своєчасної реєстрації в ЄРПН)

  • Контроль податкового кредиту та податкових зобов’язань



  • Реєстрація та подання на розблокування (при необхідності) податкових накладних, розрахунків коригування в ЄДР



  • Проведення банківських операцій, формування платежів у клієнт-банку



  • Нарахування зарплати співробітникам ТОВ, своєчасна сплата податків



  • Комунікація з контрагентами щодо своєчасного надходження документів та їхнього оформлення

  • Архівування первинних документів


Умови роботи:



  • Наша локація: Солом’янський р-н, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

  • Графік роботи: Пн-Пт, 09: 00 - 18: 00

  • Уровень ЗП обговорюється на співбесіді


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.