- Компания:
- Заработная плата:
- График работы:
- Город:
- Гриценко Т.В.
- 74000 грн.
- удаленная работа
- Киев
Требования к кандидату
- Образование:
- Опыт работы:
- не имеет значения
- от года
Информация о вакансии
Хочеш працювати вВ команді, деВ твої ідеї мають значення? Тоді долучайся доВ нас уВ команду TOP-CALL.
TOP-CALL- міжнародний аутсорсинговий контакт-центр, який працює наВ ринку зВ 2013 року.В ЗаВ останні 10 років миВ виросли до міжнародного рівня зВ офісами вВ Колумбії таВ Україні, обслуговуючи клієнтів із різних галузей Казахстану, Європи таВ Латинської Америки. Наша команда — цеВ понад 250 фахівців, які щодня доводять, щоВ професіоналізм, відкритість таВ націленість наВ результат приносять успіх!В ВВ команду наразі запрошуємо Супервайзера відділу продажу зі знанням італійської мови!
МиВ пропонуємо:
- Своєчасна оплата праціВ доВ Показать грн (фіксована оплата + премія)
- Повністю віддалена робота.
- Зручний графік: позмінно, 5/ 2.
- Відпустка: 20 робочих днів на рік
- Постійне навчання заВ рахунок компанії та підвищення кваліфікації
- Бонус після успішного проходження таВ виходу наВ роботу.
- Дружній колектив і наставники, які завжди допоможуть.
- Подарунки на річницю роботи та дітям співробітників наВ свята.
- Матеріальна допомога — підтримка вВ особливих життєвих ситуаціях.
- Компенсація витрат.Можливість отримати повну або часткову компенсацію за: курси саморозвитку (професійні, особистісні), робочу літературу.Вивчення мов (англійська, українська, італійська, німецька, іспанська) таВ сертифікацію знань; підписки наВ додатки йВ ресурси; спорт (спортивні клуби, басейни); медичні чекапи, ліки, БАДи, відвідування лікарів; ремонт особистого ноутбука, який використовується для роботи; коворкінги.)
Наші бізнес-цінності:
- Відкритість —ми цінуємо вміння говорити прямо, чути інших і шукати нові підходи.
- Надійність — для нас важливо, щоб наВ кожного члена команди можна було покластися, і миВ створюємо умови для відповідальної роботи.
- Безперервний розвиток —ми неВ чекаємо досконалості, але очікуємо бажання вчитися таВ вдосконалюватися.
- Націленість наВ результат — миВ працюємо, щоб досягати реальних результатів, аВ неВ для виконання формальних планів.
Твої майбутні обов’язки:
- Контроль таВ оцінка операторів щодо виконання стандартів обслуговування
- Підготовка звітності поВ показниках команди
- Супровід адаптації нових операторів
- Навчання операторів
- Складання таВ контроль графіків виходу наВ роботу орієнтуючись наВ баланс ліній
- Вирішення технічних питань таВ нестандартних, конфліктних ситуацій
- Системне інформування про новини, зміни, пріоритети вВ компанії, підрозділі, групі таВ посадових обов’язках
- Складання таВ контроль графіків відпусток працівників Департаменту
- Контроль завантаження лінії та дії щодо її коригування
ЩоВ потрібно, щоб доВ нас приєднатись:
- Знання італійської мови: від рівня В 2 і вище (важливо розмовний рівень)
- Знання управлінського циклу: досвід вВ управлінні буде плюсом
- Знання етапів таВ технік продажів: досвід роботи вВ кол-центрі буде плюсом
- Комунікативні навички: вміння пояснити простою мовою, донести думку, аргументувати, переконати
- Вільне володінняВ ПК і офісними програмами.
- Технічне забезпечення: стабільний інтернет, гарнітура, ноутбук абоВ ПКВ ЩоВ для нас важливо?
- Щоб виВ бачили сенс уВ тому, щоВ робите, були чесними зВ собою таВ колегами йВ неВ боялися вийти заВ межі звичного, коли цеВ потрібно. Якщо виВ шукаєте місце, деВ ваші дії справді впливають наВ результат, миВ будемо раді познайомитися,В залишайте відгук або пишіть уВ Telegram:Супервайзер в міжнародний сall-центр (італійська мова)
- Другие вакансии Супервайзер в міжнародний сall-центр (італійська мова)
- Искать вакансии в Киеве на Jobs.ua
- Вакансии Супервайзер в міжнародний сall-центр (італійська мова)
- Вакансии Супервайзер в міжнародний сall-центр (італійська мова) в Киеве
- Вакансии Супервайзер в міжнародний сall-центр (італійська мова) в Харькове
- Вакансии Супервайзер в міжнародний сall-центр (італійська мова) в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua