- Компания:
- Заработная плата:
- График работы:
- Город:
- Manzaro Ukraine LLC
- договорная
- полный рабочий день
- Петропавловская Борщаговка
Требования к кандидату
- Образование:
- Опыт работы:
- полное высшее
- желателен
Информация о вакансии
Привіт! Ми — успішна міжнародна компанія, яка вже майже 20 років створює WOW-ефект для клієнтів по всьому світу. Наш продукт і сервіс говорять за нас голосніше за будь-які слова! Зараз ми активно розвиваємося, і в нашій дружній команді відкрита вакансіяВ офіс-менеджера.
Якщо ти любиш порядок, знаєш, як організувати ефективну роботу офісу, і отримуєш задоволення від допомоги людям — ця робота точно для тебе!
Кого ми шукаємо?
- Відповідального та організованого професіонала;
- З досвідом роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);
- Зі знанням англійської (B 1/B 2В і вище);
- Впевненого користувача ПК (MS Office, Excel, Trello);
- Людину з чудовими комунікативними навичками, дисципліновану і активну.
Що входитиме в твої обов’язки?
Адміністративна підтримка офісу:
- Контроль чистоти, порядку та справності техніки в офісі;
- Замовлення обідів, канцелярії, води, кави, чаю та інших офісних матеріалів;
- Організація та підтримка безперебійної роботи офісу (взаємодія з підрядниками та постачальниками);
- Контроль роботи допоміжного персоналу (прибиральниці, садівника, кур 039;єра, водія тощо);
- Організація комфортного прийому відвідувачів, гостей та клієнтів компанії.
Документообіг та комунікація:
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, телефонних дзвінків, e-mail;
- Внесення даних у CRM-систему, ведення бази контактів, облік вхідних запитів;
- Контроль отримання та відправлення посилок і документів;
- Переклад ділових документів (за необхідності);
- Підготовка звітності для керівництва.
Організація робочого процесу:
- Підготовка робочих місць для нових співробітників (офісна техніка, канцелярія тощо);
- Контроль наявності асортименту продукції в meeting room;
- Організація та координація внутрішніх зустрічей, зборів, тренінгів та корпоративних заходів;
- Бронювання приміщень для заходів, контроль їх підготовки;
- Підготовка подарунків і брендованих матеріалів для співробітників.
Робота з відрядженнями та візовою підтримкою:
- Оформлення та своєчасне отримання віз для співробітників;
- Підготовка запрошень для іноземних гостей компанії;
- Організація відряджень: бронювання квитків, готелів, організація трансферу;
- Інформаційна підтримка співробітників у відрядженнях (логістика, документи, програми зустрічей);
- Контроль отримання посилок і документів для міжнародних відправлень.
Контроль та оновлення інформації:
- Внесення та оновлення інформації на Alibaba, сайті компанії, бізнес-майданчиках;
- Контроль терміну придатності продукції компанії;
- Підтримка актуальності бази клієнтів, постачальників, замовлень у CRM;
- Оновлення таблиць з ключовими даними (замовлення, ціни, фрахти, постачальники).
Що ми пропонуємо?
- Стабільну оплату (ставка) + компенсацію проїзду;
- Зручний графік: з 8: 00 до 17: 00 або з 09: 00 до 18: 00 (на вибір);
- Комфортний офіс із власною територією на Петропавлівській Борщагівці (зручна доступність від м. "Академмістечко");
- Атмосферу турботи: кава, чай, фрукти та смаколики завжди під рукою;
- Комплексні обіди за рахунок компанії;
- Навчання та розвиток: ми інвестуємо в кожного співробітника;
- Корпоративні заходи, тімбілдінги та підтримку дружнього колективу.
Якщо ви шукаєте можливість розвиватися в міжнародному бізнесі та хочете стати частиною сильної команди — надсилайте резюме! В
Чекаємо на тебе ;)
- Другие вакансии Офіс-менеджер
- Искать вакансии в Петропавловской Борщаговке на Jobs.ua
- Вакансии Офіс-менеджер
- Вакансии Офіс-менеджер в Киеве
- Вакансии Офіс-менеджер в Харькове
- Вакансии Офіс-менеджер в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua