Проєкт менеджер

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • Город:
  • ВП Угорської Екуменічної служби допомоги в Україні
  • договорная
  • Берегово

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • обязателен

Информация о вакансии

Основні обов’язки:


Менеджер проєктів відповідає за повний цикл реалізації, координації, моніторингу та оцінки проєктів, а також за розробку процедур відповідно до вимог донорів. Головна мета – забезпечити ефективне, прозоре та результативне виконання програм.
Серед основних завдань:
- Повне управління проєктами від планування до завершення відповідно до вимог організації та донорів.
- Планування, графітування діяльностей, управління бюджетом і забезпечення ресурсів.
- Взаємодія з партнерами, донорами, місцевими органами влади та громадами.
- Підготовка наративних і фінансових звітів.
- Ідентифікація та управління ризиками.
- Координація моніторингових і оціночнихВ  візитів.
- Підтримка роботи команди проєкту, професійне керівництво, забезпечення зворотного зв’язку.
- Співпраця з логістичним, адміністративним, фінансовим і моніторинговим відділами.
- Дотримання принципів, політик і етичних норм Служби.




Вимоги до кандидата:


- Вища освіта (міжнародні відносини, політика розвитку, управління та менеджмент, культурний/освітній менеджмент, державне управління або подібні спеціальності) – рівень MSc або BSc.
- Активне знання англійської мови (усно та письмово).
- Відкритість, комунікабельність.
- Мінімум 3 роки релевантного досвіду роботи на аналогічній посаді, бажано у гуманітарній або проєктно-розвивальній організації, досвід у сфері організації подій і навчань.
- Стресостійкість, гнучкість, здатність працювати у мультикультурному середовищі.
- Здатність до самостійної роботи та командної співпраці, наявність лідерських навичок (координація роботи великих команд).
- Відмінні комунікативні, організаторські та презентаційні навички.
- Точність, надійність, відповідальність.
- Впевнене користування MS Office (Word, Excel, Teams, Outlook, PowerPoint).
- Готовність до відряджень в межах України (Закарпаття, можливо Київ) та за кордон.


Ми пропонуємо:


- Конкурентну заробітну плату.
- Можливість стати активним учасником гуманітарної діяльності Служби та її ціннісного внеску.
- Роботу в динамічній, орієнтованій на розвиток команді міжнародно визнаної угорської громадської організації.
- Підтримуючу, відкриту та дружню організаційну культуру.
- Гнучкі умови праці, з можливістю періодичної роботи з дому.


Буде перевагою:


- Знання угорської мови.
- Знання програм для управління проєктами.
- Досвід співпраці з міжнародними організаціями.
- Водійське посвідчення категорії B.
- Досвід організації заходів, у тому числі офіційного (протокольного) рівня.


Необхідні документи для подання:


- Детальне резюме з фото українською та англійською мовами.
- (На пізнішому етапі: усні або письмові професійні рекомендації.)


Місце роботи:


Берегове, Ужгород, Мукачево – локації Українського підрозділу Служби.
Можлива участь у міжнародних конференціях та виїздах на проєктні локації.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.