- Компания:
- Заработная плата:
- График работы:
- Город:
- Стоян Віра Іванівнп
- 10000 грн.
- удаленная работа
- Киев
Требования к кандидату
- Образование:
- Опыт работы:
- не имеет значения
- обязателен
Информация о вакансии
Ми шукаємо людину, яка любить наводити порядок там, де іншим складно — і отримує задоволення від того, що допомагає команді працювати краще.
Якщо ти одна/ин з людей, які працюють так, щоб іншим було легше, спокійніше й впевненіше — ця роль створена саме під тебе.
У нас є команда, яка цінує відповідальність, чесність і структуру. І нам потрібен той, хто триматиме документальний фундамент стабільним і ідеально впорядкованим.
Тип зайнятості:
Офіційне працевлаштування або сумісництво.
Повністю віддалений формат, комфортний і стабільний.
Кому ти підпорядковуєшся:
Фінансовому менеджеру, з яким ти працюватимеш у зв’язці як надійний партнер.
Що ти робитимеш:
Це робота для людини, яка любить точність, ясність і порядок, і знає, що від якісних документів залежить робота всієї організації.
Твоя роль буде ключовою у:
*оформленні первинних документів: господарських, кадрових, бухгалтерських, управлінських;
*веденні структурованих реєстрів документів;
*підготовці пакетів документів для фінансової та описової звітності;
*перевірці первинки на правильність і відповідність вимогам;
*комунікації з командою та контрагентами, коли потрібно уточнити або виправити деталі.
Ти та людина, що допомагає всім працювати спокійно і впевнено.
Твоє вміння доводити справи до ідеалу тут дуже цінується
Зона відповідальності (чітко визначена).
? ти не робиш платежі;
? ти не ведеш бухгалтерію в програмах (1С/БАС/інші);
? ти не формуєш фінансові та податкові звіти — ти готуєш документи, реєстри і надаєш інформацію фін менеджеру за запитом.
Це дозволяє тобі сфокусуватись на тому, що ти робиш найкраще: порядку й структурі документів.
Графік та режим:
Пн–Пт 10: 00–18: 00 — на зв’язку, відповідаєш на питання.
до 3 годин активної роботи у погоджений час — коли ти оформлюєш документи, створюєш реєстри та готуєш пакети.
Це підходить людині, яка любить дисципліну, стабільність і передбачуваність.
Що ми цінуємо в тобі:
*Професійні навички
*досвід роботи з первинними документами (ГΠ— великий плюс);
*розуміння вимог документів, шаблонів, інструкцій, політик
*знання стандартів кадрових, бухгалтерських, юридичних документів;
*уважність, структурність, відповідальність;
*впевнене користування Google Docs/Sheets, PDF, шаблонами.
Особисті якості
Тут ти справді можеш розкритися, бо ми цінуємо людей, які:
- не зникають і не переносять дедлайни;
- спілкуються спокійно та професійно;
- поважають структуру і правила;
- поважають свій час та інших;
- люблять робити свою роботу краще, ніж вимагають мінімальні стандарти.
Якщо ти з тих, хто береться трохи більше, ніж просили, — не тому що треба, а тому що так правильно — ти ідеально нам підійдеш.
Що ми пропонуємо:
- Віддалену стабільну роботу в команді, яка цінує якість.
- Чіткі інструкції та зрозумілі процеси — без хаосу.
- Можливість професійного росту: бухгалтерія, аудит, менеджмент, документ-менеджмент.
- Прозорі правила, повага, підтримка й адекватне керівництво.
- Другие вакансии Спеціаліст з оформлення первинних документів, Бухгалтер
- Искать вакансии в Киеве на Jobs.ua
- Вакансии Спеціаліст з оформлення первинних документів, Бухгалтер
- Вакансии Спеціаліст з оформлення первинних документів, Бухгалтер в Киеве
- Вакансии Спеціаліст з оформлення первинних документів, Бухгалтер в Харькове
- Вакансии Спеціаліст з оформлення первинних документів, Бухгалтер в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua
