Помічник бухгалтера

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • Технофорс
  • 25000 грн.
  • полный рабочий день
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • средне-специальное
  • от года

Информация о вакансии

Вимоги:


  • Досвід роботи бухгалтером від 1 року (наВ аналогічній посаді)
  • Знання таВ досвід роботи ВАS, М.Е.Doc, Microsoft Office
  • Знання таВ досвід документообігу зВ первинної документації (реалізація, оприбуткування)
  • Знання і досвід обліку палива та підготовки необхідних документів
  • Знання П (С)БО
  • Досвід роботи на різних ділянках бухгалтерського обліку буде перевагою;
  • Уважність доВ деталей, відповідальність таВ організованість.
  • Робота вВ команді
  • Освіта — бажано уВ сфері бухгалтерії, фінансів або економіки
  • Умови: Повна зайнятість
  • Робота вВ офісі
  • Шукаємо територіально — лівий берег
  • Робочий день зВ  9 доВ  17
  • Випробувальний термін 2 міс.

Основні обов’язки:


  • Ведення первинної документації, щоВ також включає перевірку наявності таВ правильності оформлення первинних документів (паперових таВ електронних);
  • Облік розрахунків із постачальниками таВ покупцями;
  • Облік палива таВ оформлення необхідних документів.
  • Виконання поточних доручень головного бухгалтера.

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.