Вакансія від:
- Компанія:
- Заробітна плата:
- Графік роботи:
- Місто:
- Koster, ООО
- договірна
- повний робочий день
- Київ
Вимоги до кандидата
- Освіта:
- Досвід роботи:
- повна вища
- від двох років
Інформація про вакансію
НАШ ЗАМОВНИК: Група
компаній — один із найбільших в Україні аграрних холдингів, що працюють
у сегменті молочної та м’ясної продукції, а також займається сільським
господарством
ПОЗИЦІЯ: Sales Analyst
ФОРМАТ РОБОТИ: Офіс
ЛОКАЦІЯ: м. Київ, поблизу Севастопольської площі (Солом 039;янський район)
ГРАФІК РОБОТИ: Офіс | Понеділок — п’ятниця 09: 00 -18: 00
НАЙМ В ШТАТ КОМПАНІЇ: соціальні гарантії згідно Законодавства України
ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ТЕРМІН: 3 місяці
ЗАДАЧІ ЗА ПОСАДОЮ:
- Ведення звіту по експортним продажам: внесення інвойсів, аналіз продажів по клієнтам, по менеджерам
- Ведення щотижневого звіту по продажам відповідно прогнозу загальному звіту по продажам компанії
- Формування
ОП щомісячно. Збір інформації у менеджерів, консолідація, порівняння з
бюджетом, попереднім роком, внесення коригувань, контроль коректності
внесених даних по артикулам, цінам - Потижневий план відвантажень
по клієнтам, внесення всіх даних в систему по ОП: транспортні витрати,
постійні витрати, CF на місяць - Бюджетування: плани продажів, план транспортних витрат, план постійних витрат.
- Формування
цінових індексів по всім клієнтам, оновлення при отриманні нової
собівартості, здійснення аналізу змін та необхідності коригування
прайсових цін - Надання менеджерам цін по запиту
- Аналіз МД 3 при отриманні даних по факту продажів, порівняння з очікуваними показниками, щомісячний звіт по МД 3
- Розрахунок бонусів по менеджерах, щомісячно
- Контроль дебіторської заборгованості по клієнтам, контроль надходжень валюти та виконання поставлених планів надходжень.
- Внесення в 1С плану надходжень, плану постійних витрат, плану транспортних і митних витрат
- Формування планів | реєстрів надходжень та оплат на місяць, контроль | погодження платежів
- АВС вЂ” аналіз. Виконання аналітичних задач по запиту керівника
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД І НАВИЧКИ:
- Вища освіта
- Релевантний
досвід роботи на позиції аналітик | фінансист | економіст в продажах,
бажано сфери FMCG (розглядаємо кандидатів з бажання розвиватися у сфері
аналітики) - Здатність формувати та впроваджувати звітність на основі великих обсягів даних
- Організація ефективної взаємодії між підрозділами
- Високі аналітичні здібності, навички планування, роботи з великими масивами даних та інформації
- Впевнене володіння програмами (MS Excel, Access, 1С | BAS)
- Розвинені аналітичні здібності
- Високий
рівень клієнтоорієнтованості та бізнес-залучення, активна життєва
позиція, ініціативність, мотивація до саморозвитку, відкритість - Вміння працювати в режимі багатозадачності, сервісний підхід до роботи
- Націленість на досягнення максимального результату
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Стабільну роботу в топовій Компанії ринку
- Конкурентну заробітну плату (розглядаємо побажання кандидатів)
- Простір для кар 039;єрного зростання та професійного розвитку у Компанії
- Команда професіоналів і яскраве корпоративне життя
Чекаємо на ваші резюме і будемо раді особистому знайомству!
Корисні посилання
- Інші вакансії Фінансовий бізнес-аналітик (напрям продажів)
- Шукати вакансії в Києві на Jobs.ua
- Вакансії Фінансовий бізнес-аналітик (напрям продажів)
- Вакансии Фінансовий бізнес-аналітик (напрям продажів) в Киеве
- Вакансии Фінансовий бізнес-аналітик (напрям продажів) в Харькове
- Вакансии Фінансовий бізнес-аналітик (напрям продажів) в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua
