Менеджер Центру обслуговування клієнтів

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • Холдинг охоронних підприємств «Шериф»
  • 20000 грн.
  • плавающий график работы
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • не имеет значения
  • желателен

Информация о вакансии

ХолдингВ«Шериф" — лідер, який вже 20 років надає охоронні послуги найрізномантініших напрямків, таких, як: охорона об&# 039;єктів, охорона фізичних осіб, супровід вантажів, пультова охорона, дистанційний контроль доступу до об&# 039;єктів. На даний момент під нашим захистом понад 32 тис. об&# 039;єктів, так само забезпечуємо безпеку топових заходів країни, таких як: форум YES, Olerom.forum 1, ULICHNAYA EDA, Z-Games, NovaPoshta HalfMaraton, WizzAir City Marathon, Кураж Базар.


Чотири роки поспіль ми отримуємо премію В«Вибір рокуВ» в категорії В«Краща приватна охоронаВ».


Наша мета — зробити право на безпеку доступним кожному.


Стань разом з нами частиною великої місії: зробити світ безпечнішим!


Отже, ми запрошуємо тебе до нашої команди на посаду Менеджера Центру обслуговування клієнтів


Ми пропонуємо тобі:


  • Графік роботи відділу позмінний / плаваючий, завжди можна скорегувати або домовитись про заміну

  • Стабільність: незважаючи на тяжкі часи в країні, ми розвиваємось та відкриваємо нові філіали по Україні, тому розширюємо команду менеджерів

  • Впевненість у завтрішньому дні: виплата зп 2 рази на місяць

  • Оплачуване стажування (немає досвіду, але є бажання — навчимо!)

  • Професійне та кар&# 039;єрне зростання (корпоративне навчання за рахунок Компанії)

  • Молодий, активний та драйвовий колектив однодумців

  • Комфортний офіс та повністю оснащене робоче місце

  • Участь в корпоративному житті компанії (футбольна команда, благодійні забіги, підтримуємо армію і вам рекомендуємо)

Від тебе ми очікуємо:


  • досвідчений користувач ПК

  • грамотна українська усна та письмова мова

  • здатність швидко вчитися

  • вміння слухати та чути

  • бажання працювати у дружньому, згуртованому колективі в стабільній Компанії

  • бажання досягати поставлених цілей та працювати на результат

Чим займається Менеджер Центру обслуговування клієнтів:


  • вирішує звернення Клієнтів стосовно фінансів та оплати

  • вирішує технічні питання стосовно роботи обладнання

  • консультує Клієнтів по загальним питанням з користування послугами Холдингу

  • працює в СРМ системі, телефонії та месенджерах

Якщо ти готовий до нових викликів та бажаєш стати частиною сильної команди професіоналів, а допомагати людям — твоє покликання, то не гай часу, а швидше зв’яжись з нашим HR-менеджером та надсилай своє резюме.


Ми чекаємо саме на тебе!


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.