- Компанія:
- Заробітна плата:
- Графік роботи:
- Місто:
- Холдинг охоронних підприємств «Шериф»
- 20000 грн.
- плаваючий графік роботи
- Київ
Вимоги до кандидата
- Освіта:
- Досвід роботи:
- не має значення
- бажано
Інформація про вакансію
ХолдингВ«Шериф" — лідер, який вже 20 років надає охоронні послуги найрізномантініших напрямків, таких, як: охорона об 039;єктів, охорона фізичних осіб, супровід вантажів, пультова охорона, дистанційний контроль доступу до об 039;єктів. На даний момент під нашим захистом понад 32 тис. об 039;єктів, так само забезпечуємо безпеку топових заходів країни, таких як: форум YES, Olerom.forum 1, ULICHNAYA EDA, Z-Games, NovaPoshta HalfMaraton, WizzAir City Marathon, Кураж Базар.
Чотири роки поспіль ми отримуємо премію В«Вибір рокуВ» в категорії В«Краща приватна охоронаВ».
Наша мета — зробити право на безпеку доступним кожному.
Стань разом з нами частиною великої місії: зробити світ безпечнішим!
Отже, ми запрошуємо тебе до нашої команди на посаду Менеджера Центру обслуговування клієнтів
Ми пропонуємо тобі:
- Графік роботи відділу позмінний / плаваючий, завжди можна скорегувати або домовитись про заміну
- Стабільність: незважаючи на тяжкі часи в країні, ми розвиваємось та відкриваємо нові філіали по Україні, тому розширюємо команду менеджерів
- Впевненість у завтрішньому дні: виплата зп 2 рази на місяць
- Оплачуване стажування (немає досвіду, але є бажання — навчимо!)
- Професійне та кар 039;єрне зростання (корпоративне навчання за рахунок Компанії)
- Молодий, активний та драйвовий колектив однодумців
- Комфортний офіс та повністю оснащене робоче місце
- Участь в корпоративному житті компанії (футбольна команда, благодійні забіги, підтримуємо армію і вам рекомендуємо)
Від тебе ми очікуємо:
- досвідчений користувач ПК
- грамотна українська усна та письмова мова
- здатність швидко вчитися
- вміння слухати та чути
- бажання працювати у дружньому, згуртованому колективі в стабільній Компанії
- бажання досягати поставлених цілей та працювати на результат
Чим займається Менеджер Центру обслуговування клієнтів:
- вирішує звернення Клієнтів стосовно фінансів та оплати
- вирішує технічні питання стосовно роботи обладнання
- консультує Клієнтів по загальним питанням з користування послугами Холдингу
- працює в СРМ системі, телефонії та месенджерах
Якщо ти готовий до нових викликів та бажаєш стати частиною сильної команди професіоналів, а допомагати людям — твоє покликання, то не гай часу, а швидше зв’яжись з нашим HR-менеджером та надсилай своє резюме.
Ми чекаємо саме на тебе!
- Інші вакансії Менеджер Центру обслуговування клієнтів
- Шукати вакансії в Києві на Jobs.ua
- Вакансії Менеджер Центру обслуговування клієнтів
- Вакансии Менеджер Центру обслуговування клієнтів в Киеве
- Вакансии Менеджер Центру обслуговування клієнтів в Харькове
- Вакансии Менеджер Центру обслуговування клієнтів в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua