Вакансия от:
- Компания:
- Заработная плата:
- График работы:
- Город:
- Immido
- 20000 грн.
- посменная работа
- Киев
Требования к кандидату
- Образование:
- Опыт работы:
- не имеет значения
- не требуется
Информация о вакансии
Вимоги:
- Висока комп’ютерна грамотність таВ впевнене володінняВ ПК.
- Відмінне володіння письмовою українською мовою.
- Готовність доВ швидкого навчання.
- Спроможність реагувати наВ стресові ситуації та відповідальність заВ виконану роботу.
- Пунктуальність таВ неконфліктність.
- Вміння працювати зВ великими обсягами інформації.
- Здатність ефективно реагувати наВ запити клієнтів.
- Навички роботи вВ режимі багатозадачності.
- Висока комунікабельність таВ здатність працювати вВ команді.
Обов’язки:
- Надання якісної підтримки клієнтів через онлайн-чат таВ надання консультацій.
- Інформування клієнтів про послуги таВ акції компанії, надання допомоги.
- Робота зВ запереченнями клієнтів таВ вирішення їхніх питань.
- Створення таВ оформлення тікетів.
- Моніторинг таВ обробка електронної пошти.
Графік роботи позмінний, 2 дні роботи в нічну зміну поВ 12 годин, потім 2 дні відпочинку, потім 2 дні роботи денною зміною і так далі.
денна зміна зВ 8: 00 доВ 20: 00 / нічна зміна зВ 20: 00 доВ 8: 00
Офіційне працевлаштування таВ оплата заВ ставкою.
Виплати здійснюються 2 рази на місяць.
Робота виключно вВ офісі, віддалений варіант неВ розглядається.
НавчанняВ проводиться протягом 5в€’6 днів уВ денний час зВ 11: 00 доВ 19: 00 іВ оплачуєтьсяВ якВ робочий час.
Полезные ссылки
- Другие вакансии Менеджер чатів (підтримка клієнтів)
- Искать вакансии в Киеве на Jobs.ua
- Вакансии Менеджер чатів (підтримка клієнтів)
- Вакансии Менеджер чатів (підтримка клієнтів) в Киеве
- Вакансии Менеджер чатів (підтримка клієнтів) в Харькове
- Вакансии Менеджер чатів (підтримка клієнтів) в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua