Вакансия от:
- Компания:
- Заработная плата:
- График работы:
- Город:
- 1800Accident
- 17000 грн.
- частичная занятость
- Киев
Требования к кандидату
- Образование:
- Опыт работы:
- полное высшее
- желателен
Информация о вакансии
- стежити за месенджерами у Facebook messenger, Instagram direct, whatsapp- оперативна обробка вхідних клієнтів у месенджерах (задавати питання по скрипту англійською, іспанською). Англійська — В 1-В 2, іспанська — з перекладачем, лише листування.
- оперативно обробляти/відсіювати нерелевантних клієнтів
- оперативно додавати релевантних клієнтів у робочий чат для прийняття intake агентами кол-центру та стежити, щоб йому зателефонували якнайшвидше
- фіксувати дату і час, коли необхідно передзвонити клієнту та стежити за тим, щоб клієнту передзвонили у призначений ним час
- раз на 1в€’3 дні робити запит агентам кол-центру на апдейти про клієнта
- фіксувати будь-які зміни/оновлення у справі кожного клієнта у своїх записах- якщо клієнт довго не відповідає на дзвінки агентів
Полезные ссылки
- Другие вакансии Customer support manager
- Искать вакансии в Киеве на Jobs.ua
- Вакансии Customer support manager
- Вакансии Customer support manager в Киеве
- Вакансии Customer support manager в Харькове
- Вакансии Customer support manager в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua