Customer support manager

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • 1800Accident
  • 17000 грн.
  • частичная занятость
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • желателен

Информация о вакансии

  • стежити за месенджерами у Facebook messenger, Instagram direct, whatsapp- оперативна обробка вхідних клієнтів у месенджерах (задавати питання по скрипту англійською, іспанською). Англійська — В 1-В 2, іспанська — з перекладачем, лише листування.
  • оперативно обробляти/відсіювати нерелевантних клієнтів
  • оперативно додавати релевантних клієнтів у робочий чат для прийняття intake агентами кол-центру та стежити, щоб йому зателефонували якнайшвидше
  • фіксувати дату і час, коли необхідно передзвонити клієнту та стежити за тим, щоб клієнту передзвонили у призначений ним час
  • раз на 1в€’3 дні робити запит агентам кол-центру на апдейти про клієнта
  • фіксувати будь-які зміни/оновлення у справі кожного клієнта у своїх записах- якщо клієнт довго не відповідає на дзвінки агентів

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.