Customer support manager

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • 1800Accident
  • 17000 грн.
  • часткова зайнятість
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • бажано

Інформація про вакансію

  • стежити за месенджерами у Facebook messenger, Instagram direct, whatsapp- оперативна обробка вхідних клієнтів у месенджерах (задавати питання по скрипту англійською, іспанською). Англійська — В 1-В 2, іспанська — з перекладачем, лише листування.
  • оперативно обробляти/відсіювати нерелевантних клієнтів
  • оперативно додавати релевантних клієнтів у робочий чат для прийняття intake агентами кол-центру та стежити, щоб йому зателефонували якнайшвидше
  • фіксувати дату і час, коли необхідно передзвонити клієнту та стежити за тим, щоб клієнту передзвонили у призначений ним час
  • раз на 1в€’3 дні робити запит агентам кол-центру на апдейти про клієнта
  • фіксувати будь-які зміни/оновлення у справі кожного клієнта у своїх записах- якщо клієнт довго не відповідає на дзвінки агентів

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.