Асистент керівника зі знанням англійської дистанційно

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • Ecobuild Group Inc
  • 37000 грн.
  • удаленная работа
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • не имеет значения
  • от двух лет

Информация о вакансии

An American construction company is looking for a CEO’s assistant.


Work schedule: 8 AM — 5 PM New York Time (3 PM — 12 AM Ukrainian Time)


Requirements:


  • Minimum of 2 years of experience in team management and operations management
  • Experience as a CEO’s assistant and in HR is a plus
  • Proficiency in English at a C 1 level
  • Ability to multitask and switch between different tasks and departments
  • Strong self-organization skills and the ability to effectively structure a team for productive workflow
  • Ability to learn quickly and process new information efficiently

Compensation:


  • Month 1: $ 900
  • Month 2: $ 1, 000
  • After Month 2: Performance-based bonus system, with potential earnings up to $ 1, 500

Must have key attributes: ownership, growth, excellence, courageous, humble, reliable, eager, resourceful, smart, consistent.


CEO’s assistant responsibilities


Administrative & Reporting:


  • Prepare and analyze reports for the CEO, including performance metrics and financial summaries.
  • Assist in reviewing payroll reports for accuracy and compliance.
  • Maintain and organize important company documentation, ensuring accessibility and confidentiality.

Team Management & Coordination:


  • Schedule and lead team meetings, track attendance, and document key action points.
  • Assign tasks to team members, monitor progress, and ensure deadlines are met.
  • Evaluate team workload and KPIs, providing feedback and recommendations for improvement.
  • Grant and manage access to company systems, tools, and platforms for employees.

Client & Internal Communication:


  • Communicate with clients to address inquiries, concerns, and ongoing projects.
  • Collaborate with the sales team to ensure smooth client onboarding and follow-ups.
  • Work closely with the marketing team to align strategies and ensure brand consistency

Human Resources Responsibilities (HR):


  • Recruiting new employees and overseeing the hiring process
  • Facilitating onboarding for new hires
  • Writing and editing company training courses
  • Creating and managing employment contracts

Please send your CV.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.