Асистент керівника зі знанням англійської дистанційно

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Ecobuild Group Inc
  • 37000 грн.
  • віддалена робота
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • від двох років

Інформація про вакансію

An American construction company is looking for a CEO’s assistant.


Work schedule: 8 AM — 5 PM New York Time (3 PM — 12 AM Ukrainian Time)


Requirements:


  • Minimum of 2 years of experience in team management and operations management
  • Experience as a CEO’s assistant and in HR is a plus
  • Proficiency in English at a C 1 level
  • Ability to multitask and switch between different tasks and departments
  • Strong self-organization skills and the ability to effectively structure a team for productive workflow
  • Ability to learn quickly and process new information efficiently

Compensation:


  • Month 1: $ 900
  • Month 2: $ 1, 000
  • After Month 2: Performance-based bonus system, with potential earnings up to $ 1, 500

Must have key attributes: ownership, growth, excellence, courageous, humble, reliable, eager, resourceful, smart, consistent.


CEO’s assistant responsibilities


Administrative & Reporting:


  • Prepare and analyze reports for the CEO, including performance metrics and financial summaries.
  • Assist in reviewing payroll reports for accuracy and compliance.
  • Maintain and organize important company documentation, ensuring accessibility and confidentiality.

Team Management & Coordination:


  • Schedule and lead team meetings, track attendance, and document key action points.
  • Assign tasks to team members, monitor progress, and ensure deadlines are met.
  • Evaluate team workload and KPIs, providing feedback and recommendations for improvement.
  • Grant and manage access to company systems, tools, and platforms for employees.

Client & Internal Communication:


  • Communicate with clients to address inquiries, concerns, and ongoing projects.
  • Collaborate with the sales team to ensure smooth client onboarding and follow-ups.
  • Work closely with the marketing team to align strategies and ensure brand consistency

Human Resources Responsibilities (HR):


  • Recruiting new employees and overseeing the hiring process
  • Facilitating onboarding for new hires
  • Writing and editing company training courses
  • Creating and managing employment contracts

Please send your CV.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.