Категорійний менеджер

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • T&P Marketing Agency
  • 28000 грн.
  • полный рабочий день
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • не имеет значения
  • от двух лет

Информация о вакансии

В Західну компанію, лідера з виробництва електроінструменту потрібен Категорійний менеджер.


Посадові обов&# 039;язки:


  • Керівництво портфоліо місцевих продуктів і послуг у країні. Формування асортименту на підставі рекомендацій центрального офісуВ 
  • Підтримка портфоліо продуктів
  • Формування цінового позиціонування для локального ринку
  • Підготовка інформації для формування локального прайс - листа В 
  • Керування запуском
  • Оптимізація асортименту (стандарт, кампанії, просування) в країні
  • Управління життєвим циклом каналу/ексклюзивних продуктів для клієнтів
  • LOG Планування , запуск нових продуктів В та рекламних акцій у співпраці з DM

  • Відстеження наповнення локального складу
  • Відстеження В досягнення В комерційних В цілей (обсяг продажів , маржа тощо)
  • Формування цілей по каналах збуту в країні.
  • Адаптація маркетингових пакетів для навчання В внутрішнього В персоналу, відділу продажів і зовнішніх роздрібних партнерів (включаючи запуск нових продуктів),В 
  • Управління промоактивностями для Асортименту BU PROMO (пакетні пропозиції В або комплементарні промо з іншими бізнес юнітами )В 
  • Консолідує та надає інформацію про користувачів і ринок центральному офісуВ 

Посадові завдання:


  • Просування та комунікація
  • Планувати та проводити В локальні В кампанії та активації на відповідних офлайн- і онлайн-точках взаємодії з регіональними менеджерами відповідальних точок взаємодії
  • Сприяти розвитку акцій у співпраці з відповідальним менеджером контактної точки
  • Вичитка та локальна адаптація маркетингових матеріалівВ 
  • Підготовка даних для річного планування ( MSP)

Вимоги до кандидата:


  • Англійська мова на рівні не нижче В 1
  • Досвід роботи в маркетингу чи продажах (від 1 року).
  • Впевнені навички ведення переговорів та комунікації.
  • Володіння CRM-системами (SAP, B 2B portal, BIPT – система звітності тощо).
  • Стресостійкість та орієнтація на результат.

Буде перевагою:


  • Досвід роботи в B 2B або B 2C продажах.
  • Розуміння маркетингових інструментів та стратегій залучення клієнтів.

Переваги роботи в компанії :


Гнучкий графік – можливість самостійно планувати робочий день.
Медичне страхування – турбота про здоров’я співробітників.
Корпоративні заходи – тімбілдінги, святкові події та навчальні івенти.
Навчання та підтримка на кожному кроціВ вЂ“ наставництво та допомога в адаптації, регулярні тренінги для покращення навичок.
Кар’єрний ріст – можливість професійного розвитку та підвищення в компанії.
Комфортні умови праціВ вЂ“ сучасний офіс або можливість віддаленої роботи. Повністю офіційне працевлаштування.
Бонуси та пре쳿 – додаткові винагороди за досягнення високих результатів.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.