Project Manager (туризм)

Вакансия от:
  • Компания:
  • Заработная плата:
  • График работы:
  • Город:
  • ТОВ Тревел Профешнл Груп
  • договорная
  • полный рабочий день
  • Киев

Требования к кандидату

  • Образование:
  • Опыт работы:
  • полное высшее
  • от года

Информация о вакансии

Задачі:


1. Підтримка користувачів ( внутрішніх менеджерів) :


  • Прийом, аналіз та обробка звернень від користувачів порталу;
  • Консультування по функціональності системи;
  • Оперативне вирішення типових задач чи передача до технічної команди;

2. В Постановка завдань розробникам:


  • Формалізація запитуваних змін та нових вимог від менеджерів;
  • Складання технічних завдань ( в форматі Jira, Trello, Notion та інше);
  • Участь в пріоритезації завданьВ  (постановка завдань для виконавців, чіткий опис завдань, контрольВ термінів та статусів виконання).

3. Тестування доопрацювань:


  • Первинне тестування функціоналу до передачі користувачам (acceptance testing);
  • Верифікація виправлення помилок (bugfixes) за запитами менеджерів;
  • Збір фідбеку та організація додаткових ітерацій за потреби;

4.Навчання користувачів:


  • Проведення інструктажів, демонстрацій та навчальних сесій (онлайн/офлайн);
  • Підготовка інструкцій, гайдлайнів та документації по роботі з порталом;В 
  • Актуалізація матеріалів в разі змін у функціоналі.

Обов&# 039;язкові вимоги:


  • Досвід роботи Project Manager/Product Owner/Business Analyst від 1-2 років;
  • Базове розуміння веб-розробки (фронтенд і бекенд), основи РНР, SQL - для якісного формулювання задач і тестування результатів;
  • Досвід написання технічних завдань і user story;
  • Досвід роботи з інструментами управління проєктами Jira, Asana, Trello або аналогами;
  • Вміння комунікувати з технічною командою (розробники, тестувальники) та нетехнічними користувачами (менеджери);
  • Розуміння життєвого циклу продукту/зміни ( change request - dev - test - release - support).

Бажані навики:


  • Досвід тестування веб-порталів (ручне тестування);В 
  • Досвід підтримки користувачів ( Help Desk/Customer Success );
  • Досвід менторства (керуванням командою молодших спеціалістів PM);
  • Навички створення навчальних матеріалів або внутрішніх баз знань (Notion, Confluence тощо);
  • Швидкість мислення, вміння брати на себе відповідальність за результат;
  • Знання української, російської, англійської мов на рівні, достатньому для ділового спілкування;
  • Досвід користування 1С.

Особисті якості:


  • Аналітичне милення та уважність до деталей;
  • Високий рівень відповідальності;В 
  • Стресостійкість і вміння працювати з кількома запитами одночасно;
  • Орієнтація на користувача (user-centric mindset).

Пропонуємо:


  • Роботу в стабільній компанії з багаторічним досвідом у сфері туризму;
  • Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
  • Дружній колектив та можливість професійного зростання;
  • Стабільну заробітну плату (обговорюємо на співбесіді та готові розглянути Ваші побажання);
  • Офіс в центрі Києва (5 хв. пішки від м.Площа Українських Героїв/м. Палац Спорту/м. Театральна);
  • Повна зайнятість з офісним графіком роботи.

Якщо Ви маєте досвід управління проектами та хочете розвиватися в сфері туризму, приєднуйтеся до нашої команди! Надсилайте своє резюме. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу відповідь!


Tr


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ТОВ «Работа Плюс»
Всі права захищені відповідно до чинного законодавства України. При використанні матеріалів, які відносяться до тематики "Робота" або "Робота в Києві" сайту vakansii.ua гіперпосилання на даний ресурс обов'язкове. Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів про пошук роботи і не несе відповідальності за розміщувану користувачами в тексті вакансії або резюме інформацію.