Менеджер по сдаче в аренду торговых площадей

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • ООО «М-Сервис»
  • 20000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від двох років

Інформація про вакансію


Важливим для цієї позиції є прикладний досвід роботи з орендарями:


  • формування стратегії та заселення орендарями ТРЦ ;

  • пошук потенційних клієнтів – системних орендарів;

  • укладання договорів, контроль виконання орендарями умов договорів (як фінансових, так і в частині технічного облаштування та утримання об&# 039;єктів оренди).

Ми очікуємо, що людина, займаючи цю позицію, матиме стратегічне бачення ведення бізнесу,матиме досвід роботи у сфері оренди комерційної нерухомості;досвід роботи зі стягнення дебіторської заборгованості; зможе взаємодіяти з іншими підрозділами холдингу.


Що пропонуємо:


  • Працевлаштування офіційне згідно КЗпП України (оплачувана відпустка, лікарняні);

  • Базова заробітна плата: Показати , може обговорюватись;

Територіально ми знаходимось метро "Печерська".Додаткові умови оговорються індивідуально на співбесіді.


Очікую на подальше спілкування.


Свої резюме прошу надсилати : E-mailМенеджер по сдаче в аренду торговых площадей


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.