Менеджер ЗЕД (транспортна логістика)

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Miss To Mrs Wedding Gifts Inc.
  • 41500 грн.
  • віддалена робота
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від двох років

Інформація про вакансію

Компанія Miss To Mrsв„ў — міжнародна прогресивна компанія з офісом в Торонто, яка дарує щиір позитивні емоції нашим клієнтам та допомагає майбутнім нареченим провести час підготовки до весілля їхньої мрії яскраво й незабутньо!



Наш продукт — Bridal Subscription Boxes, детальніше з яким Ви можете ознайомитися на нашому сайті:


misstomrsbox.com



З радістю запрошуємо до своєї команди Supply Chain Менеджера зовнішньоекономічної діяльності, напрямок — транспортна логістика. Ми шукаємо справжнього командного гравця, уважного, відповідального та працелюбного професіонала своєї справи.



Майбутні обов’язки:


  • Організовувати морські (LCL та FCL) та авіаперевезення товарів.
  • Спілкуватися з експедиторами щодо будь-яких питань або суперечливих моментів, пов’язаних із організацією перевезень, перевіряти звіти про статус відправлень від експедиторів, підсумовувати результати та надавати їх менеджеру.
  • Співпрацювати з іншими відділами для інтеграції логістичних потреб та виконання цілей і термінів транспортування.
  • Збирати інформацію щодо готовності відправлень, робити запити на авіа- або морські котирування у експедиторів, порівнювати витрати (транспортні тарифи, витрати FOB та EXW), надавати інформацію про можливі варіанти консолідації.
  • Досліджувати вимоги до імпорту/експорту/транспортування товарів.
  • Вивчати вимоги щодо відповідності продукції в Канаді та США.
  • Організовувати митне оформлення товарів (імпорт та експорт), співпрацювати з митними брокерами.
  • Збирати та надавати інформацію для перевірки кодів HS, заповнювати запити на тарифну класифікацію до митних органів для забезпечення відповідності тарифній системі Канади та США.
  • Перевіряти та готувати комерційні супровідні документи для вантажів (імпорт та експорт) і надсилати їх для митного оформлення.
  • Перевіряти та підтверджувати митні декларації брокерам.
  • Перевіряти рахунки та виписки щодо митних зборів, транспортних та брокерських витрат і пересилати їх на електронну пошту бухгалтерії для оплати.
  • Організовувати належний прийом товарів на 3PL-складах.
  • Працювати з програмним забезпеченням для управління запасами компанії.
  • Готувати звіти для керівника логістичної команди та менеджера (котирування на перевезення, час доставки, додаткові витрати на морські або авіаперевезення, інформація про транзит товарів тощо).
  • Проводити розслідування з експедиторами щодо пошкоджень та розбіжностей у вантажах.
  • Подавати страхові претензії.
  • Встановлювати та підтримувати професійну співпрацю з новими та існуючими експедиторами.
  • Брати участь у командних зустрічах для обговорення щоденних завдань, вирішення проблем, відстеження прогресу та планування майбутніх проєктів.

Ви — саме той/та, хто нам потрібен, якщо:


  • Маєте 2+ роки досвіду роботи в логістичній сфері/сфері зовнішньоекономічної діяльності.
  • Володієте англійською мовою: письмовою — не нижче рівня Upper Intermediate, усною — не нижче рівня впевненого Intermediate.
  • Маєте відмінні комунікаційні навички.
  • Володієте ПК (Microsoft Office) на рівні впевненого користувача.
  • Маєте досвід співпраці з експедиторами, митними брокерами, митними органами та дозвільними органами (отримання необхідних ліцензій/дозволів/сертифікатів).
  • Буде перевагою, якщо ви маєте досвід роботи з будь-яким програмним забезпеченням для управління запасами (Inventory Management Software) та WMS.
  • Буде перевагою, якщо ви маєте знання по законодавчій базі у сфері зовнішньої торгівлі, логістики, митних процедур та Incoterms.
  • Швидко навчаєтеся, вмієте працювати в режимі багатозадачності, обробляти та структурувати великий обсяг інформації.
  • Відповідальні, ініціативні і ретельні в роботі.
  • Деталеорієнтовані, уважні та зосереджені.

Обравши нашу компанію, Ви отримаєте:


  • Стабільну та гідну заробітну плату (USD).
  • Повну зайнятість та зручний графік роботи (пн-пт, 9: 00—18: 00 за київським часом).
  • Повністю віддалену роботу (ви працюєте там, де Вам зручно, не витрачаючи час на дорогу).
  • Нові знання та професійний розвиток.
  • Освітні курси для професійного зростання після 3-х місяців роботи в компанії.
  • Роботу в дружній команді професіоналів, які завжди підтримають та допоможуть.

Ми впевнені, що саме Ви можете стати невід&# 039;ємною частиною нашої команди. Тому не вагайтеся та якнайшвидше надсилайте своє резюме.В 


Ми чекаємо на Вас!


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.