Адміністратор на ресепшен в хостел-готель

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Несвіт М.М.
  • 17000 грн.
  • позмінна робота
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Київський хостел-готель В«NESVITВ» пропонує вакансію адміністратора на рецепшні


Зайнятість: Доба через дві


Місце знаходження: м. Київ, метро Академмістечко, вул.Осіння


Розглядаємо кандидатів: жінки 22 – 30 років



Іногороднім надаємо житло.



Пропонуємо:


  • Роботу в стабільній компанії
  • Зручний та гнучкий графік
  • Своєчасну зарплату (2 рази на місяць)
  • Бонуси та премії за хорошу роботу
  • Дружній і молодий колектив
  • Професійне навчання
  • Зручне та комфортне робоче місце

Від Вас очікуємо:


  • Відповідальне ставлення до роботи
  • Бажання навчатися
  • Добре поставлене мовлення
  • Бажання спілкуватися і допомагати людям
  • Стресостійкість
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Вміння працювати з комп&# 039;ютером

Що ви будете робити:


  • Зустрічати гостей на рецепшені
  • Проводити заселення та виселення гостей
  • Консультувати гостей по телефону
  • Працювати з системами бронювання
  • Навчатися високим стандартам сервісу
  • Підтримувати роботу Хостелу

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.