Вакансія від:
- Компанія:
- Заробітна плата:
- Графік роботи:
- Місто:
- «НПО Генріх»
- 20000 грн.
- повний робочий день
- Київ
Вимоги до кандидата
- Освіта:
- Досвід роботи:
- повна вища
- від двох років
Інформація про вакансію
Обов’язки:
- Взаємодія зВ клієнтами, прийом замовлень, розрахунок ціни, ділове
листування, підготовка комерційних пропозицій таВ узгодження договорів; - Виписка документів вВ 1С 8 (рахунки, акти, видаткові, ТТН, податкові таВ коригування доВ податкових);
- Опрацювання документів через ЕДО;
- Контроль повернення документів.
Вимоги:
- Впевнене володіння 1С 8, обов’язково;
- Знання ЕДО (Вчасно, МЕДОК та інші), обов’язково;
- Вміння швидко сприймати нову інформацію таВ засвоювати її.
Умови роботи:
- Своєчасна оплата праці;
- Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
- Графік роботи зВ пнВ по пт, зВ 9: 00 доВ 18: 00;
- Офіс знаходиться вВ 10 хвВ громадським транспортом від м. Святошин.
Детальніше з місцем розташування офісу можна ознайомитись наВ сайті компанії.
Корисні посилання
- Інші вакансії Менеджер із супроводу клієнтів, помічник бухгалтера
- Шукати вакансії в Києві на Jobs.ua
- Вакансії Менеджер із супроводу клієнтів, помічник бухгалтера
- Вакансии Менеджер із супроводу клієнтів, помічник бухгалтера в Киеве
- Вакансии Менеджер із супроводу клієнтів, помічник бухгалтера в Харькове
- Вакансии Менеджер із супроводу клієнтів, помічник бухгалтера в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua