Головний спеціаліст-інспектор з паркування транспортних засобів

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Інспекція з паркування транспортних засобів ДТК міста Києва
  • 20000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • незакінчена вища
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Головний інспекторВ В 



Виконання обовВ«язків щодо забезпечення в місті Києві безпечного паркувального простору.




Вимоги:


  • Вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра.
  • Вільне володіння державною мовою.
  • Для чоловіків військово-обліковий документ.

Умови роботи:


  • Офіційне працевлаштування.
  • Соціальний пакет згідно законодавства України (біла ЗП, 30 днів відпустки на рік, щомісячна премія, матеріальна і грошова допомога вВ розмірі окладу на рік)

ОбовВ«язки:


  • Накладання адміністративних стягнень заВ порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованих уВ режимі фотозйомки (відеозапису).
  • Складання акту огляду таВ тимчасового затримання транспортного засобу.
  • Робота передбачає перебування інспектора на вулиці.
Корисні посилання Подивіться схожі вакансии на портале Jobs.ua

Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.