Спеціаліст із закупівель

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Місто:
  • БО МБФ Ініціатива
  • договірна
  • Харків

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від двох років

Інформація про вакансію

Шукаємо спеціаліст_ку із закупівель у громадському секторі, м. Харків


БО В«Молодіжний благодійний фонд В«ІніціативаВ» - благодійна організація, яка комплексно надає допомогу особам, які постраждали від гендерно-зумовленого та домашнього насильства.


Наразі наша організація працює в 8 регіонах України та реалізує проєкти з соціально-психологічної підтримки осіб, які постраждали від ГЗН, що включає в себе, але не обмежується: Діяльність та підтримка спеціалізованих служб допомоги для постраждалих від насильства (відкриття, поліпшення функціонування, створення та запуск спеціалізованих служб); забезпечення надання соціальної та психологічної допомоги постраждалим від насильства та ін..


Регіон розміщення: м. Харків (з можливістю дистанційної роботи).


Очікувані функціональніВ обов’язки:


  • Забезпечення ведення бухгалтерського обліку відповідно до норм чинного законодавстваВ України;
  • Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарськихВ операцій;
  • Підготовка та складання відповідних документів з питаньВ закупівельВ  (в тому числі тендерної документації, роз&# 039;яснень);
  • Розміщення інформації проВ  закупівлі
  • Аналіз проведенихВ закупівель;
  • Участь у договірній роботі.
  • Складання, приймання до обліку первинних документів, систематизація інформації, даних, що відображені в цихВ документах;
  • Складання звітів та підготовка даних за запитами аудиторів, донорів, контролюючихВ органів;
  • Виконання поточних завдань таВ розпоряджень вВ межах функціональнихВ обов’язків.

ВимогиВ :


  • Вища профільна освіта (бухгалтерський облік таВ аудит, фінанси,В економіка). Наявність додаткових сертифікатів буде додатковою перевагою;
  • Відмінне знання бухгалтерського, податкового, трудового законодавстваВ України;
  • Впевнене користування комп’ютером, володіння офісними таВ спеціалізованими бухгалтерськими програмами (Microsoft Excel, Word, 1С: Бухгалтерія,В BAS,В BAFВ таВ ін.);
  • Досвід роботи від 3-хВ років;
  • Досвід проходження перевірок контролюючимиВ органами;
  • Високий рівень відповідальності та самостійність у вирішенні питань, що відносяться до сфери роботи головного бухгалтера;
  • Вміння працювати в команді та керувати підлеглимиВ співробітниками;
  • Перевагою є досвід роботи уВ неприбуткових або міжнароднихВ організаціях.
  • Перевагою є знання англійської мови наВ достатньомуВ рівні.

ЩоВ миВ пропонуємо:


  • Конкуретна винагорода.
  • Гнучкість режиму, комбінований режим роботи (віддалено, в офісі).

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ


  • Надішліть супровідний лист та резюме наСпеціаліст із закупівель заголовкомВ В«Спеціаліст_ка із закупівельВ».
  • В резюме має бути зазначено бажану винагороду (заробітну плату) та контакти осіб, які можуть надати рекомендації з попередніх місць роботи.
  • Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були обрані для співбесіди. Телефонувати не потрібно.
  • Заявки приймаютьсяВ доВ  30 березня 2024 р.В Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право прийняти на роботу достроково.

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.