Support manager

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Сенс Банк
  • 20000 грн.
  • повний робочий день
  • Дніпро

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Customer Chat support manager допомагає клієнтам Poster освоїтися з продуктом та всіма складовими системи автоматизації, відповідає на прості та складні питання, збирає фідбек. Нашу підтримку клієнти вважають найкращою. І це справді так. Наша суперсила — користь, простота та турбота. Це те, чому ми вчимо і що підтримуємо в культурі компанії. Тому, якщо ти вважаєш, що ці задачі під силу тобі, в тебе є всі шанси долучитися до справжньої команди професіоналів.


Ми створені одне для одного, якщо ти:


•Маєш досвід роботи у клієнтському сервісі, кол-центрі, сфері продажу від 1 року (це не обов’язково, але буде перевагою)


•Маєш велике бажання швидко навчатися та розвиватися. В нас є чому повчитись!


•Вмієш просто пояснювати складні речі.


•Чудово володієш грамотною усною та письмовою мовою.


•Уважний до деталей та термінів


Графік:


•графік 5/ 2 08: 00 — 18: 00


Що треба буде робити:


•³дповідати на чати клієнтів Poster та допомагати їм із простими та складними питаннями


•Вести та контролювати питання та запити клієнтів від початку і до вирішення проблеми чи запиту


•Разом з командами Customer Support та Customer Success відповідати за те, щоб клієнти отримували найкращу підтримку та були задоволені Poster


•Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами


•Помічати та збирати фідбек, часті проблеми та баги, щоб разом з іншими командами робити продукт Poster кращим


Як ми будемо тебе мотивувати:


•Оплачуване навчання, підготовку до виходу в команду


•ϳдтримку на кожному етапі роботи від ментора, тімліда та команди


•Покроковий план свого розвитку та менторство, регулярний та чесний обмін фідбеком


•Прозору систему грейдів від Junior до Senior, за якою ти будеш зростати в зарплаті. Зможеш зростати по скілам та брати додаткові задачі в рамках основного робочого часу


•Можливість будувати кар&# 039;єру в інших напрямках всередині компанії. Наш Support переходив у відділи Advanced Support, Foreign Support, Success, Marketing, Onboarding


•Внутрішні курси і навчання


•Розуміння на практиці як працюють процеси в продуктовій IT-компанії


•Середовище, де панує свобода думок, народжуються ініціативи, відсутня бюрократія. Твоя ідея може бути втілена в життя на рівні команди, відділу або компанії


•Сучасну техніку для роботи


•Комфортний і забезпечений офіс в центрі Дніпра


•Стабільна і вчасна виплата конкурентної заробітної плати


•Нових друзів, бо ми вміємо не тільки працювати, а й відпочивати разом




         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.