- Компанія:
- Заробітна плата:
- Графік роботи:
- Місто:
- VendingLand
- 20000 грн.
- повний робочий день
- Київ
Вимоги до кандидата
- Освіта:
- Досвід роботи:
- не має значення
- не вимагається
Інформація про вакансію
Vending.Land – українська компанія з виробництва автоматів самообслуговування, яка з 2008 року займається розробкою електроніки та програмного забезпечення. За 15 років свого існування компанія трансформувалася у лідера з розробки, виробництва та встановлення високотехнологічних систем з продажу товарів/послуг та автоматів самообслуговування.
Vending.Land створила найбільшу в Україні мережу самообслуговуючих пральних машин ТМ вЂњВендінг Ленд” (раніше В«ПостірайкаВ»), які полегшують життя понад 20  000 студентів українських вишів. Незважаючи на складну економічну та демографічнуВ ситуацію в Україні, наша компанія продовжує працювати і розвиватися. В найблищих планах створення мережі автоматів продажу чистої води, в розробці автомати по приготуванню та продажу кави. У зв’язку з цим потрібен В«Менеджер технічної підтримкиВ».
Обов 039;язки та відповідальності:
Обробка звернень клієнтів - комунікація через соціальні мережі та рідше телефон по готових скріптах.
Здійснення ефективної комунікації з користувачами, надання консультацій та вирішення проблем, пов 039;язаних з використанням автоматів
Здійснення комунікацій з партнерами щодо обслуговування мережі
Комунікації з відділом розробки додатка та сервіса моніторінга по обслуговуванню мережі
Комунікація з технічним відділом щодо несправностей та проблем на пунктах вендингових автоматів
Створення контента та представлення компанії в соціальних мережах
Активна участь у створенні POS матеріалів - комунікація з дизайнером компанії
Участь у щотиждневих мітінгах щодо покращення процеса розвитку та обслуговування мережі
Вимоги:
Досвід роботи в області надання послуг, обслуговуванні клієнтів (пошта, ресторани)
Високі комунікативні навички та готовність працювати з технічною інформацією
Вміння оперувати великим обсягом інформації та вільно користуватися таблицями (пакет програм Microsoft Office)
Творчий підхід до робочого процесса
Вміння володіти словом та своїм терпінням )
Вміння керувати конфліктами (або велике бажання вміти, навчимо)
Вміння впевненного користувача смартфономВ
Готовність до прийому зверненнь після робочого часу ( до 2 годин ввечері) та на вихідних (до 2 годин в день), оплачується окремо
Ми пропонуємо:
Стабільну заробітну плату
Можливості професійного росту в технологічній сфері
Дружню команду та позитивну корпоративну культуру
Теплий просторий офіс в районі студмістечка КПІ
Безлімітна кава, чай та печиво
- Інші вакансії Менеджер підтрики клієнтів
- Шукати вакансії в Києві на Jobs.ua
- Вакансії Менеджер підтрики клієнтів
- Вакансии Менеджер підтрики клієнтів в Киеве
- Вакансии Менеджер підтрики клієнтів в Харькове
- Вакансии Менеджер підтрики клієнтів в Днепре
Или посмотрите резюме на портале Jobs.ua