Менеджер з продажу

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Дасмарт
  • 20000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • бажано

Інформація про вакансію

Компанія-дистриб’ютор
споживчих товарів (товари для відпочинку та домашнього затишку) ТОВ В«ДАСМАРТВ»
шукає в свою команду ефективногоВ менеджераВ зВ продажу, який готовий досягати результатів задля
себе і задля компанії, який шукає засоби досягнення мети, а не відмовки чому
щось не виходить,який любить свою роботу та готовий розвиватись і зростати
разом з компанією.


Вимоги:


  • Чоловік або жінка;

  • Успішний досвід роботи в продажах (бажано в продажах споживчих товарів);

  • Знання та розуміння специфіки інтернет-продажів;

  • Знання та розуміння специфіки B 2B ринку;

  • Знання та практичне застосування методів та стратегій продажу;

  • Вміння аналізувати ринок і загалом інформацію;

  • Володіння навичками переконання та робота із запереченнями клієнтів;

  • Грамотна усна та письмова українська мова;

  • Відповідальність та орієнтованість на результат, вміння досягати поставлених цілей;

  • Високий рівень комунікативних навичок;

  • Вміння працювати в команді, але бути готовим самостійно приймати рішення;

  • Уміння та бажання швидко вчитися та розвиватися;

  • Без шкідливих звичок на робочому місці;

  • Любити свою роботу;

Основні обов’язки:


  • Активний пошук нових клієнтів (онлайн та оффлайн магазини, торгові мережі) для продажу та просування товарів компанії серед нових клієнтів та існуючих;

  • Робота з готовою базою клієнтів;

  • Здійснення вихідних телефонних дзвінків (в тому переліку і холодні дзвінки);

  • Збір інформації та аналіз конкурентного середовища;

  • Консультування клієнтів щодо продукції та послуг компанії. Знання товару

  • Ведення переговорів (ділове листування, телефонні, відео, особисті зустрічі), укладання договорів, підготовка комерційних пропозицій, презентація продукту

  • Розвиток та підтримка партнерських ділових довгострокових відносин з клієнтами

  • Ведення бази клієнтів у системі CRM та таблиць звітності;

  • Аналіз та контроль дебіторської заборгованості

  • Надання звітів керівництву про виконану роботу

Буде перевагою:


  • Вища освіта
  • Досвід роботи в інтернет-магазині
  • Досвід роботи з наповненням сайту товарами у вигляді імпорту/експорту позицій.
  • Розуміння Excel на рівні вище початкового. Формули, Зведені таблиці тощо.
  • Користувацький досвід роботи в базах даних BAS, або 1С;
  • Розуміння принципу застосування штучного інтелекту для продажів, опису товару та ін.
  • Здатність застосовувати нестандартні підходи до вирішення стандартних задач
  • Вміння знаходити конкурентні переваги товару та компанії.
  • Місце проживання - неподалік офісу;

Умови роботи:


  • Робота в офісі в Києві (Петропавлівська Борщагівка). Робоче місце;
  • Графік роботи: пн.-пт з 9-30 до 18-00;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Випробний термін 3 місяці;
  • Зарплатня: Ставка + відсоток (від Показати до Показати грн), можливо більше, і залежить виключно від рівня здібностей та результату;
  • Своєчасна виплата зарплатні;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливість кар&# 039;єрного зростання;

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.