Customer Support Representative (Night Shifts)

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • WOW 24-7
  • 36900 грн.
  • позмінна робота
  • Львів

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • бажано

Інформація про вакансію

WOW 24в€’7 — аутсорсингова компанія, що надає послуги у сфері Customer Support.


Customer Support — це допомога клієнтам у розв’язанні будь-яких питань, пов’язаних з продуктом чи послугами. Відділ підтримки є сполучною ланкою між клієнтами й компанією, тому впливає на якість продукту, збільшення продажу, бажання клієнтів повторно придбати продукт, оскільки якісна підтримка — частина сервісу компанії.


Ми співпрацюємо з технологічними компаніями та успішними стартапами з понад 20 країн світу, лідерами на ринку Європи, США та Канади. Наша експертність полягає в тому, що ми знаємо, як поєднати інноваційне рішення та Human touch у кожному зверненні клієнта. Ми прагнемо перевершити очікування клієнта та замість дякую почути В«WOWВ»!


Продукт нашого клієнта дозволяє мільйонам фотографів швидше створювати неймовірні зображення. Дане програмне забезпечення автоматизує редагування фотографій за допомогою штучного інтелекту, в той же момент залишає весь творчий контроль у руках художника. Приєднуйтесь до нашої місії, щоб зробити редагування фотографій приємним, легким і доступним для будь-кого. Ви отримаєте змогу працювати над продуктом з інноваційними технологіями, надихатимете клієнтів і отримуватимете натхнення у відповідь.


Вимоги:


  • Досвід роботи в службі підтримки клієнтів від 1 року;
  • Відмінне володіння англійською мовою, як письмово, так і усно (Upper-Intermediate level is MUST);
  • Досвід роботи в нічні зміни;
  • Досвід роботи з Photoshop та Lightroom;
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Високий рівень відповідальності;
  • Позитивний підхід до роботи :)

Буде значною перевагою:


  • Знання операційної системи Windows/Mac + досвід оптимізації роботи OS;
  • Інтерес до фотомистецтва;
  • Портфоліо фотографа;
  • Знання Zendesk;
  • Аналітичні здібності.

Обов?язки:


  • Обробляти та вирішувати скарги та запити клієнтів: лише в чаті та листах;
  • Відповідати на технічні та платіжні запитання;
  • Аналізувати та оцінювати потреби клієнтів;
  • Надавати інформацію про переваги продуктів, аби перетворити потенційних клієнтів на фактичних;
  • Покривати питання, пов’язані з ліцензіями, акціями та розпродажами і т.д.;
  • Керувати поверненнями коштів.

Умови:


  • Основний формат роботи — віддалений;
  • Випробувальний термін: 3 місяці;
  • Графік роботи: 5 робочих змін на тиждень — 23: 00в€’08: 00 за Києвом, 1 година перерви;
  • 2 плаваючі вихідні на тиждень;
  • Тренінги: 2 тижні (10: 00—18: 00); робота в ранкові і вечірні зміни — до 2 місяців;
  • 18 днів оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні.

         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.