Економіст

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Навігатор, рекрутингова компанія
  • 60000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від п'яти років

Інформація про вакансію

Наш клієнт, компанія, що довго і успішно працює в галузі оптової торгівлі твердим паливом, у зв’язку з реорганізацією підрозділу оголошує конкурс на зайняття вакантної позиції Економіста.


Ключова задача на цій ролі: системний аналіз процесів і грошових потоків, підвищення ефективності, оптимізація затрат тощо.


Основні обов&# 039;язки:


  • Анализ ринку;
  • фінансове планування;
  • ведення та аналіз P&L;
  • оптимізація витрат;
  • супроводження угод та їх аналіз.

В В В 


Вимоги до кандидатів:


  • Вища освіта (бажано економіка);
  • 5+ років досвіду економістом в галузях продажу сировини, виробництві, перевозках, логістиці;
  • Впевнене володіння Microsoft Оffice, 1С, MeDoc;
  • Логіка та аналітичний розум, системність, ініциативність, націленість на результат.

Ми пропонуємо:


  • Офіційне працевлаштування;
  • Гідний рівень заробітної плати;
  • Роботу в дружньому, камерному колективі;
  • Графік роботи з 10. 00 до 18. 00, понеділок- п’ятниця.

Надсилайте Ваше резюме наЕкономіст


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.