Менеджер з продажу в логістичну компанію

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Лукро
  • 25000 грн.
  • віддалена робота
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від двох років

Інформація про вакансію


Транспортно-експедиторська компанія В«ЛукроВ» ТОВ, заснована у 2013 році, є одним із лідерів галузі. Основна спеціалізація — морські контейнерні перевезення, а також авіаперевезення, автомобільні та залізничні перевезення. ТОВ В«ЛукроВ» прагне нарощування обсягу перевезень та розширення спектру своїх послуг. Ми запрошуємо на посаду менеджера з продажу логістичних послуг.



Що ми пропонуємо:


• Офіційне працевлаштування;


• Своєчасну виплату заробітної плати;


• Оплачувану відпустку, лікарняні дні та відгули;


• Корпоративну культуру та розваги;


• Кар’єрне зростання;


• Дружній колектив та лояльне керівництво;


• Корпоративний мобільний зв’язок;


• Випробувальний термін (за домовленістю).




Що ми шукаємо:


1. Досвід роботи та знання галузі:


• Досвід у логістиці та продажах: розуміння логістичних процесів, транспортних послуг (морські, залізничні, автомобільні та авіаперевезення), досвід у B 2B-продажах;


• Досвід роботи від 2 років: підтверджений досвід у сфері продажів, бажано у логістиці або транспортних послугах;


• Знання ринку: орієнтація на ринок логістики, розуміння тенденцій та ключових гравців.


2. Навички продажів:


• Активні продажі: уміння знаходити нових клієнтів, вести переговори, укладати угоди, працювати із запереченнями;


• Власна клієнтська база: вітається наявність контактів та клієнтської бази для швидкого старту;


• Ведення переговорів: здатність домовлятися на вигідних умовах, переконувати та пропонувати оптимальні рішення;


• Орієнтація на результат: спрямованість на виконання та перевиконання планів продажів.


3. Комунікаційні навички:


• Ефективне спілкування: уміння швидко реагувати на запити та підтримувати ділові стосунки;


• Навички презентації: здатність професійно та цікаво презентувати послуги компанії;


• Грамотність: чіткість і правильність письмової та усної мови;


• Англійська мова: обов’язкова для спілкування з міжнародними клієнтами та партнерами.


4. Клієнтоорієнтованість:


• Підтримка клієнтів: готовність надавати постійну підтримку та оперативно вирішувати їхні питання;


• Утримання клієнтів: здатність формувати довгострокові відносини та забезпечувати лояльність.


5. Організаційні навички:


• Управління часом: ефективне планування робочого дня та вчасне виконання поставлених завдань;


• Ведення звітності: систематичне ведення звітності, аналіз результатів та коригування стратегії.


6. Знання сучасних технологій:


• CRM-системи: вміння працювати з CRM для управління продажами та аналізу взаємодій з клієнтами;


• Microsoft Office: володіння Excel, Word, PowerPoint для підготовки пропозицій та звітів.


7. Мотивація та саморозвиток:


• Готовність до навчання: інтерес до розвитку у сфері логістики та продажів;


• Ініціативність: здатність пропонувати нові ідеї щодо розвитку продажів.


8. Місце розташування:


• Вакансія відкрита для Києва та Одеси, Україна.




Якщо Вас зацікавила ця пропозиція, то можете зв’язатися за телефоном —.... 86



         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.