Бухгалтер ФОП

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Інформ Актив
  • 12000 грн.
  • часткова зайнятість
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • від п'яти років

Інформація про вакансію

Вимоги, побажання:В Знання обліку ФОП на єдиному податку, знання Wоrd/Excel, офісної техніки і високі внутрішні етичні стандарти.




Обов’язки:В 

  • Ведення первинної документації: виписка рахунків, актів виконаних робіт, іншої поточної документації, надсилання клієнтам, упорядкування документів по папкам;
  • Формування (не підписання) платіжних інструкцій та вигрузка/роздруківка банківських виписок;
  • Розрахунок заробітної плати, відпускних і пов’язаних документів;
  • Відправка і отримання кореспонденції;
  • Формування книг доходів ФОП, формування звітів ФОП (перевіряє головний бухгалтер);
  • Слідкування за графіками виконання завдань і наявності всіх необхідних документів, щомісяця відправляти клієнтам список документів, яких не вистачає.
  • Є перспектива працювати повний робочий день, звісно, за більшу винагороду.

Умови:В з 10в€’00 до Показати годин). Офіс знаходиться поруч з метро КПІ, Київ. Після проходження випробувального терміну зарплата буде збільшена. Підпорядкування Головному бухгалтеру.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.