Менеджер з прийому замовлень

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Укрєвродорстрой, ТОВ
  • 35000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Ми шукаємо активного та комунікабельного Менеджера з прийому замовлень, який допоможе нам досягти нових висот.


Обов&# 039;язки:


  • Активний пошук і залучення нових клієнтів.
  • Робота з існуючою базою клієнтів, підтримка та розвиток довгострокових відносин.
  • Підготовка комерційних пропозицій та укладання договорів.
  • Ведення звітності щодо виконаної роботи.

Вимоги до претендента:


  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички.
  • Знаходити креативні підходи щодо реалізації проектів.
  • Бажання розвиватися та заробляти.
  • Вміння працювати з CRM системами буде перевагою.
  • Досвід роботи не обов&# 039;язковий.

Умови роботи:


  • Конкурентоспроможна зарплата та бонуси за виконання планів продажу.
  • Графік роботи: повний робочий день.
  • Комфортний офіс та дружній колектив.
  • Можливість професійного та кар&# 039;єрного росту.
  • Навчання та підтримка на етапі адаптації.

Якщо ви амбіційні, енергійні та готові до нових викликів, ми чекаємо на ваше резюме!


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.