Адміністратор відділу маркетингу, менеджер

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Дафі
  • 8000 грн.
  • повний робочий день
  • Харків

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Великий Торговий центр запрошує до співробітництва адміністратора у відділ маркетингу, реклами та PR у м.Харків.


Вимоги:


  1. освіта: економіка, маркетинг;
  2. досвід вітається в організації заходів, проведенні рекламних компаній ;
  3. розвинені організаторські здібності;
  4. впевнений користувач ПК та оргтехніки;
  5. сумлінне ставлення до роботи;
  6. комунікабельність;
  7. стресостійкість.

Умови роботи:


  • Ми пропонуємо стабільність,
  • гідну заробітну плату (за результатами співбесіди),
  • офіційне працевлаштування, соцпакет

Обов`язки:


  1. Організація заходів для популярізації ТРЦ.
  2. Участь у проведенні рекламних компаній.
  3. Формування звітів щодо проектів.
  4. Робота з первинною документацією (договори).
  5. Контроль стану та обслуговування внутрішніх рекламоносіїв ТРЦ.

Є випробувальний термін 2 міс.


Кандидатів з віддаленою роботою не розглядаємо.


Резюме з фото прохання надсилати за адресою:Адміністратор відділу маркетингу, менеджер ... 08 Катерина Андріївна


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.