HR-менеджер

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • ООО «Обербетон-Инвест»
  • 25000 грн.
  • повний робочий день
  • Тернопіль

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від року

Інформація про вакансію

Компанія В«Обербетон» — один із найбільших вітчизняних виробників залізобетонних конструкцій, оголошує конкурс наВ заміщення вакансії:


HR-МЕНЕДЖЕР (смт Дружба, Тернопільська область)


Необхідні навички:


  • Вища освіта;
  • Досвід роботи уВ сфері HR від 2 років.
  • Досвідчений користувачВ ПК (Internet, e-mail, MSВ Office, 1С та ін.)
  • Знання різних методів пошуку та підбору персоналу.
  • Досвід закриття вакансій.
  • Активна життєва позиція, відповідальність, комунікабельність.

Завдання посади:


  • Пошук, підбір персоналу.
  • Формування кадрового резерву.
  • Аналіз ринку праці таВ заробітних плат.
  • Участь уВ програмах адаптації персоналу.
  • Комунікація зВ керівництвом на дільницях
  • Ведення управлінського обліку кадрів
  • Ведення потокової звітності

Умови співпраці:


  • Заробітна плата (заВ результатами співбесіди);
  • Соціальні гарантії згідно зВ КЗпП;
  • Можливості професійного таВ кар&# 039;єрного зростання.

(ВВ темі листа прохання вказувати Ваші фінансові очікування).




         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.