IT-спеціаліст

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • American University Kyiv
  • договірна
  • повний робочий день
  • Дніпро

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • незакінчена вища
  • бажано

Інформація про вакансію

Амерікан Юніверсіті Київ (AUK) — престижний вищий навчальний заклад, розташований у серці Києві, який пропонує якісну освіту американського зразка. Завдяки партнерству з Університетом штату Арізона (ASU), який неодноразово посідав # 1 місце в США за інноваціями та глобальним впливом, АЮК надає українським студентам доступ до академічного контенту ASU, провідної системи управління навчанням та отримання американського та українського дипломів державного зразка. З метою розширення доступу до якісної освіти та задоволення зростаючого попиту, AUK відкриває новий кампус у місті Дніпро. Це стратегічне рішення дозволить AUK підготувати ще більше висококваліфікованих фахівців для розвитку України.


Ми шукаємо IT спеціаліста, який допоможе нам підтримувати безперебійні операційні та технічні процеси кампусу Університету в місті Дніпро. IT спеціаліст буде співпрацювати як з академічною, адміністративною командою так і із зовнішньо зацікавленими сторонами для забезпечення безперервної роботи IT систем для досягнення цілей Університету та технічного комфорту співробітників.


Що ми пропонуємо:


  • Графік роботи: 5/ 2 з 8: 30 до 17: 30 (може корегуватись).
  • Місце знаходження: м. Дніпро, БЦ Менора-Центр, вул. Шолом-Алейхема 4/ 26.
  • Формат роботи: в офісі.
  • Можливість навчатися та розвиватися в сприятливому середовищі для співпраці.

Ключові обов’язки:


  • Підтримка систем, надання допомоги користувачам, підготовка нового обладнання до роботи.
  • Керування обліковими записами користувачів в інформаційних системах.
  • Обслуговування комп’ютерної та іншої офісної техніки (підключення і конфігурування принтерів, контроль використання витратних матеріалів; налаштування робочих ноутбуків; обслуговування комп’ютерної техніки та іншої офісної техніки, підключення та налаштування телевізорів, проекторів, відеокамер).
  • Участь у розробці інструкцій, документообігу, ведення внутрішніх інформаційних реєстрів.
  • Участь в інвентаризації оргтехніки.
  • Обробка заявок на видачу та відновлення електронних перепусток.
  • Забезпечення обслуговування та підтримки систем відеоспостереження.
  • Технічний супровід та консультації користувачів під час навчального процесу та проведення заходів (перевірка/налагодження відео та аудіо звуку; проекторів, мікрофонів тощо).
  • Виконання додаткових доручень безпосереднього керівника, пов’язаних з підтримкою функціонування приміщень.

Вимоги до кандидата:


  • Вища освіта (можемо розглядати студентів).
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.
  • Досвід роботи з мультимедійним обладнанням: проектори, мікшери, мікрофони тощо.
  • Знання англійської мови на рівні А 2.
  • Досвід організації і проведення он-лайн івентів для великої аудиторії буде перевагою.
  • Цілеспрямованість, відповідальність, готовність до навчання новому, вміння працювати в команді.

Не пропустіть можливість стати частиною команди AUK!


Якщо ви готові прийняти виклик, зробити свій внесок у розвиток інноваційної освіти в Україні та побудувати успішну кар&# 039;єру, ми запрошуємо вас подати свою заявку.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.