Комерційний директор

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • The Originals
  • 60000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від двох років

Інформація про вакансію

Мета ролі


Забезпечити виконання ключових комерційних показників маркетплейсу шляхом управління ціноутворенням, розробки комерційних умов, конкурентного аналізу, впровадження промо-механік та візуального мерчандайзингу, що стимулюють продажі та залучення стоку.


Функціонал та зони відповідальності


1. Ціноутворення та комерційні умови


  • Розробка й впровадження цінових стратегій (динамічне ціноутворення, спецумови для ключових продавців, автоматичне дисконтування).
  • Аналіз конкурентних цін і маржинальності.
  • Оптимізація комісій та цінових діапазонів для досягнення планового TakeRate%.
  • Розробка індивідуальних рішень для певних сегментів та програм лояльності.

2. Комерційна стратегія та промо


  • Планування комерційних показників маркетплейса
  • Планування та прорахунок промо-механік для покупців і продавців маркетплейса
  • Сегментація товарів для спеціальних пропозицій.
  • Аналіз ефективності акцій і впливу на оборотність.
  • Ініціювання акцій для залучення додаткового стоку.

3. Конкурентний та категорійний аналіз


  • Впровадження рішень для моніторингу конкурентів, ціноутворення, асортименту.
  • Аналіз категорій і брендів за оборотністю, маржинальністю, долею в продажах.
  • Рекомендації щодо розширення або оптимізації стоку.
  • Формування і оптимізація категорійної структури маркетплейсу.

4. Візуальний мерчандайзинг


  • Формування вимог до відображення товарів,В  категорій, брендів на сайті.
  • Контроль актуальності вітрин, тематичних підбірок і блоків.
  • Участь у створенні інструментів для управління структурою продажу на сайті
  • Співпраця з дизайн і контент відділом для покращення UX/UI у візуальному відображенні товарів.

5. Аналітичний супровід комерційних рішень


  • Формування вимог до BI-звітів (цінові, категорійні, промо, ROMI).
  • Використання інсайтів BI для рішень по ціноутворенню, комісіям і акціям.
  • Аналіз залежаного стоку та ефективності цінових змін.

Вимоги


Hard skills


  • Досвід у ціноутворенні, комерційній аналітиці або product marketing — від 2 років.
  • Знання e-commerce та маркетплейс-моделей, ключових KPI (TR%, NMV, LTV, ROMI).
  • Досвід роботи з конкурентним аналізом та ціновими дослідженнями.
  • Розуміння принципів візуального мерчандайзингу в e-commerce.
  • Excel/Google Sheets — просунутий рівень.
  • Looker або аналогічні BI-системи — користувацький рівень.
  • Бажано досвід у fashion-індустрії або дотичних сегментах (luxury retail, premium retail, resale-платформи, e-commerce) — від 2 років.

Soft skills


  • Сильні аналітичні навички
  • Стратегічне мислення з фокусом на прибутковість.
  • Системність і увага до деталей.
  • Сильні комунікаційні навички для взаємодії з маркетингом, sales, аналітикою.
  • Здатність вести кілька комерційних ініціатив паралельно.
  • Гнучкість і швидка адаптація до змін у ринку.

Ми шукаємо не просто комерційного менеджера— ми шукаємо людину, яка відчуває ринок, цікавиться модою, і хоче впливати на те, як люди купують і продають люкс.


Якщо тебе драйвить fashion, подобається занурюватись у цифри й бачити реальний вплив своїх рішень — будемо раді познайомитись.


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.