Спеціаліст з обслуговування клієнтів (бек-офіс)

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • ФОП Левко П. Л.
  • 30000 грн.
  • повний робочий день
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • середньо-спеціальна
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Наш кандидат має:


  • бажаний досвід роботи з документами (фізичні та юридичні особи)
  • уважність до деталей
  • здатність до швидкого навчання
  • націленість на розвиток
  • відповідальне ставлення до роботи

Функції:


  • ведення комунікації з існуючими та потенційними клієнтами
  • вирішення запитів клієнтів та підтримка на всіх етапах співпраці
  • первинний аналіз документів, наданих клієнтами
  • підготовка, оформлення та перевірка типових документів
  • узгодження умов договорів та взаємодія з іншими відділами

Ми пропонуємо:


  • затишний та комфортний офіс в центрі КиєваВ 
  • графік роботи пн-пт з 09. 30 до 17. 30
  • офіційне працевлаштування
  • конкурентну заробітну плату
  • професійний розвиток та вдосконалення своїх навичок
  • цікаві корпоративні заходи для співробітників
  • можливість працювати в стабільній та перспективній компанії

Якщо ви маєте відповідні навички та бажання працювати в нашому динамічному колективі, чекаємо Ваше резюме!В 


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.