Team Lead відділу клієнт-менеджменту

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • ТОВ Адьютор
  • договірна
  • віддалена робота
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • повна вища
  • від року

Інформація про вакансію

Ми — стабільна системна компанія, яка спеціалізується на наданні якісних юридичних послуг. Працюємо з 2006-го року, щорічно розширюємось та приростаємо новими успішними кейсами. Ми вибудували сильний юридичний бренд і маємо надзвичайно амбітні плани на майбутнє.


Можливо саме ТИ зможеш стати частиною нашої команди та розвиватись разом з нами!


Зверніть увагу! Це одна з найважливіших посад у компанії. У нас відділ клієнт-менеджменту займається не тільки і не стільки support функцією (хоч вона і складає 70% роботи), скільки зав`язуванням правильних довгострокових стосунків з уже існуючими клієнтами і різноманітними допродажами, крос-продажами послуг компанії.


? Що ми гарантуємо:


  • висока і стабільна заробітна плата. Ми завжди вчасно виконуємо усі фінансові зобов`язання та підтримуємо співробітників. Твоя зп: ставка + бонуси від угод за умови задоволеності клієнтів
  • дистанційний формат роботи. Ти можеш працювати з будь-якої точки світу, головне — це результат.
  • системність та чіткі обов`язки. У компанії немає хаосу — ми не скидаємо на тебе купу різношерстних завдань, у тебе є своя зона відповідальності з чіткими обов’язками
  • простір для розвитку, реалізації власного бачення та ідей. У компанії є стандарти роботи, але все інше — свобода для реалізації твого потенціалу. Креативність та творчий підхід тільки вітається!

? Ти — наш ідеальний кандидат, якщо:


  • маєш досвід роботи у роботи з людьми, особливо клієнт-менеджменту
  • маєш 1, 5в€’2 роки досвіду управління командою
  • готовий бути В«граючим тренеромВ», не просто давати підлеглим теорію, а й показувати приклад на практиці
  • володієш грамотною українською мовою
  • емпатійний та проникливий, здатний слухати і чути клієнтів, зчитувати їхні потреби
  • розумієш, що таке висока якість сервісу, готовий втілювати її у життя
  • юридична освіта буде великим плюсом

? Майбутні задачі, функціонал:


  • Якісний, корисний коучинг підлеглих, контроль над процесами та показниками
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів в ході відпрацювання замовлення (сервісна функція)
  • Моніторинг ефективності співпраці з клієнтами, підвищення показників довірчих відносин з клієнтом, LTV, утримуваності клієнта, середнього чеку, крос і ап сейлів, виконання планів продажів.
  • Врегулювання складних клієнтів та конфліктних ситуацій, вчасне і якісне вирішення проблем і запитів клієнтів.
  • Регулярні контакти з клієнтами для розуміння їх потреб та очікувань, допомога з актуалізацією продуктів під потреби ринку.

? Це все про тебе? Тоді з нетерпінням чекаємо на твоє резюме!


         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.