Менеджер по персоналу

Вакансія від:
  • Компанія:
  • Заробітна плата:
  • Графік роботи:
  • Місто:
  • Агенство нерухомості «Шлях додому» (ФОП Іванчук Н.П.)
  • 26000 грн.
  • вільний графік роботи
  • Київ

Вимоги до кандидата

  • Освіта:
  • Досвід роботи:
  • не має значення
  • не вимагається

Інформація про вакансію

Обов’язки:


• Підбір персоналу: розміщення вакансій, проведення співбесід, відбір кандидатів.


• Адаптація та супровід нових працівників.


• Ведення кадрової документації (за потреби).


• Організація навчання та підвищення кваліфікації співробітників.


• Моніторинг корпоративного клімату та мотивації працівників.


• Участь у формуванні кадрової політики компанії.


Вимоги:


• Досвід роботи у сфері HR від 1 року (бажано, але готові розглядати без досвіду за наявності сильних комунікаційних навичок).


• Розвинені навички комунікації та переговорів.


• Вміння працювати з великим потоком інформації.


• Базові знання трудового законодавства України будуть плюсом.


• Організованість, проактивність, відповідальність.


Ми пропонуємо:


• Конкурентну заробітну плату (обговорюється на співбесіді).


• Гнучкий графік/офіційне працевлаштування.


• Професійний розвиток та можливості кар’єрного зростання.


• Дружню атмосферу та підтримку в команді.



         

Наши проекты:

работа в Киеве и Украине на Jobs.ua еженедельник "Пропоную Роботу" на Pro-robotu.ua срочно требуются на Srochno.ua вакансии в Украине на vakansii.ua
резюме в Украине на Resume.ua тренинги в Украине на Training.ua аренда залов в Украине на ArendaZala.com.ua должностные инструкции на Profi.ua


© 2008-2017 ООО «Работа Плюс»
Все права защищены в соответствии с действующим законодательством Украины. При использовании материалов, которые относятся к тематике "Работа" или "Работа в Киеве" сайта vakansii.ua гиперссылка на данный ресурс обязательна. Администрация может не разделять точку зрения авторов информационных материалов про поиск работы и не несет ответственности за размещаемую пользователями в тексте вакансии или резюме информацию.